اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری از 5 طرح صنعتی در زرندیه آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان بهره‌برداری از پنج واحد صنعتی در شهرستان زرندیه آغاز شد.

بهره‌برداری از 5 طرح صنعتی در زرندیه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ظهر امروز و در مراسمی به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از پنج طرح صنعتی در زرندیه آغاز شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم کارخانه تولید فرمان و قطعات خودرو با 14 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی 40 نفر در فاز اول و 120 نفر در فاز دوم افتتاح شد.

همچنین کارخانه ساخت انواع اگزوزسواری و وانت‌بار با 21 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد 130 فرصت شغلی در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم کارخانه تولید انواع کیسه زباله و فریزر با 27 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد 55  فرصت شغلی جدید نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

کارخانه تولید شیلنگ‌های آبیاری تحت فشار و گرانول پی‌وی‌سی با 10 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و 20 نفر فرصت شغلی جدید به همراه کارخانه تولید محصولات نوین ساختمان شامل گچ و سیمان با 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی 24 نفر نیز واحدهای دیگری بودند که به مناسبت هفته دولت فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول