اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار زنجان خبر داد

بازدید بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان از بازدید 43 هزار نفر از نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در روز نخست این نمایشگاه خبر داد.

بازدید بیش از 40 هزار نفر از نمایشگاه دولت مهر

علی‌اکبر کریمی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان از نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر شده است.

وی با اشاره به اینکه فقط در روز افتتاحیه افراد بسیاری از غرفه‌های موجود در نمایشگاه بازدید کردند، افزود: این امر نشان‌دهنده این است که دستگاه‌ها به خوبی توانسته‌اند، عملکرد خود را در قالب نمایشگاه ارائه کنند.

معاون عمرانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ دستاوردهای دولت مهر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با خدمات دولت است، افزود: در نمایشگاه دولت مهر دستاوردهای دولت به عرصه نمایش و در معرض دید عموم قرار داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دستگاه‌ها نیز با عملکرد مطلوبی در نمایشگاه حاضر شده‌اند، افزود: با بازدید به عمل آمده عملکرد دستگاه‌ها در این نمایشگاه مطلوب بوده است.

کریمی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از موسسات غیردولتی نیز خواهان حضور در نمایشگاه بودند، افزود: به علت کمبود جا این امکان برای آنها فراهم نشد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول