اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی مشاغل خانگی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی فعالیت‌های اشتغال خانگی در نمایشگاه دولت مهر زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی مشاغل خانگی در نمایشگاه دولت مهر زنجان

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در بخش کشاورزی هفت دستگاه اجرایی در نمایشگاه دولت مهر حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه غرفه‌ای که برای سازمان جهاد کشاورزی درنظر گرفته شده است 200 متر است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی چون اداره کل منبع طبیعی، اداره کل دامپزشکی، نظام مهندسی، اداره کل محیط زیست و سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در بخش کشاورزی نمایشگاه دولت مهر شرکت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه دولت مهر در استان زنجان نمایش دستاورد‌های دولت‌های نهم و دهم است، اضافه کرد: در این نمایشگاه مقایسه‌ای بین فعالیت‌های صورت گرفته در 27 سال نخست انقلاب اسلامی با عملکرد دولت‌های نهم و دهم در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه دولت مهر به میزان افزایش تولید، سطح زیر کشت و توان کارشناسی در بخش کشاورزی پرداخته می‌شود، ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی فعالیت‌های اشتغال خانگی در نمایشگاه دولت مهر از دیگر برنامه‌های مورد نظر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان محسوب می‌شود.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه هر روز یکی از پشتیبان‌های مشاغل خانگی در غرفه سازمان جهاد کشاورزی در نمایشگاه دولت مهر حضور به عمل می‌رساند، تصریح کرد: افراد بازدید کننده از نمایشگاه می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی مشاغل خانگی شرکت کرده و اطلاعات اولیه را در مورد رشته‌های مختلف به دست آورند.

وی با بیان اینکه افرادی که در کارگاه آموزشی سازمان جهاد کشاورزی حضور پیدا می‌کنند، گواهی‌نامه آموزشی دریافت می‌کنند، یادآور شد: این افراد در صورتی که در دوره‌های تکمیلی نیز شرکت کنند گواهی‌نامه مهارت دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه گواهینامه مهارت قابلیت استفاده از تسهیلات بانکی و فعالیت‌های ذی‌ربط را دارد، خاطرنشان کرد: در این زمینه در نمایشگاه دولت مهر هفت کارگاه در رشته‌های مختلف فعال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در روزی که به عنوان روز نهضت کشاورزی انتخاب شده است هر هفت کارگاه فعال می‌شود، اضافه کرد: هر روز یکی از معاونین و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی به منظور پاسخگوئی به مراجعه‌کنندگان و رفع مشکلات احتمالی در نمایشگاه دولت مهر حضور دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول