اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

برگزاری 40 پنل در نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: در طول برگزاری نمایشگاه دولت مهر 35 تا 40 پنل تخصصی برگزار می‌شود.

برگزاری 40 پنل در نمایشگاه دولت مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی بعد ظهر امروز در جلسه نمایشگاه دولت مهر استان زنجان، اظهار کرد:  در نمایشگاه دولت مهر کمیته‌های تخصصی نسبت به برگزاری پنل‌های تخصصی در موضوعات مختلف اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو فضا برای برگزاری پنل‌های خورشیدی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری پنل‌ها انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان ادامه داد: نمایشگاه دولت مهر ویژه کارنامه هفت ساله دولت نهم و دهم در استان زنجان از دوم تا هشتم شهریور ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات مطلوبی در زمینه برگزاری نمایشگاه انجام شده است، افزود: 21 دستگاه عضو کمیته اجرایی نمایشگاه هستند که دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

عباسی با اشاره به اینکه ایجاد هماهنگی برای بخش‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه و ایجاد هماهنگی برای جمع‌آوری اطلاعات کتاب نمایشگاه از اقدامات انجام شده محسوب می‌شود، افزود: طراحی و اجرای غرفه استانداری، کتاب نمایشگاه و نمایشگاه مجازی از دیگر برنامه‌های استان است.

وی از غرفه‌آرایی همه دستگاه‌های اجرایی از امروز خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از امروز نسبت به غرفه‌آرایی اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها یکی از مشکلات نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه بود، افزود: برای رفع این مشکل، در نمایشگاه دولت مهر پنل‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های کمیته اقتصادی برای حضور چشمگیر در این نمایشگاه یادآور شد: هر روز یک پنل در حوزه صنعت، معدن و تجارت زنجان در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

عباسی تصریح کرد: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شورای گفت‌و‌گو، شهرک‌های صنعتی و مشوق‌های موجود، معدن و ظرفیت‌های معدنی استان زنجان، بهره‌وری کیفیت استاندارد، توسعه زیرساخت‌های بازرگانی، واردات و صادرات استان زنجان از بخش‌های برجسته این بخش است.

وی با اشاره به برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه کشاورزی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: توسعه باغات در اراضی شیبدار، توسعه آبیاری تحت فشار، توسعه تولید آبزیان، خوشه‌های تولیدی، مشاغل خانوادگی، تشکیل شرکت خدمات توسعه کشاورزی، تهیه پایگاه جامع اطلاعات کشاورزی، توسعه محصولات کشاورزی و مساحی اراضی کشاورزی از اولویت‌های این بخش است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از برگزاری پنل‌های مختلف در حوزه اقتصادی و خدمات سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌داری، پنجره واحد، ایجاد خدمات گمرک در فرودگاه زنجان، ارتقای جایگاه گمرک زنجان، هدفمندی یارانه‌ها، توسعه سرمایه‌گذاری خارجی، سهام عدالت، اجرای طرح جامع مالیاتی، اجرای مالیات بر ارزش افزوده، ساماندهی خودروهای دولتی و تهیه وب سایت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری از اقدامات برجسته این کمیته است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول