اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عصر تجارت مجازی افرند خبر داد

طراحی نمایشگاه دولت مهر زنجان به صورت مجازی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت عصر تجارت مجازی افرند گفت: نمایشگاه دولت مهر به صورت سه بعدی و مجازی طراحی و اجرا می‌شود.

طراحی نمایشگاه دولت مهر زنجان به صورت مجازی

رضا زمانی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طبق توافق به عمل آمده با استانداری زنجان، نمایشگاه دولت مهر به صورت مجازی طراحی و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند همکاری غرفه‌های مختلف است، افزود: با اجرای این طرح علاقه‌مندان می‌توانند به صورت مجازی از نمایشگاه دولت مهر بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت عصر تجارت مجازی افرند زیارت از راه دور سه بعدی امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان خبر داد و گفت: علاقه‌مندی با اشاره به طراحی و اجرای تور مجازی رختشویخانه تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این تور بخش‌های مختلف رختشویخانه زنجان را مشاهده کنند.

زمانی از برگزاری مسابقات آنلاین در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و گفت: به برندگان جوایز فرهنگی ارائه می‌شود.

وی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را موجب آشنایی مردم با شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد و افزود: خدمات و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف سازمان‌ها و بخش خصوصی در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت عصر تجارت مجازی افرند با اشاره به خدمات دولت در زمینه فناوری تصریح کرد: بیشتر مردم با این خدمات آشنا نیستند که برگزاری این نمایشگاه موجب آشنایی مردم با حوزه فناوری می‌شود.

وی با مثبت خواندن خدمات دولت در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دولت مهر موجب آشنایی مردم با دستاوردهای دولت شده است.

زمانی استقبال مردم را از برگزاری نمایشگاه مطلوب دانست و گفت: مردم با حضور در این نمایشگاه از نزدیک با دستاوردهای دولت آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول