اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

نمایشگاه دولت مهر موجب آشنایی مردم با خدمات دولت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: نمایشگاه دولت مهر موجب آشنایی مردم با خدمات دولت در بخش‌های مختلف می‌شود.

نمایشگاه دولت مهر موجب آشنایی مردم با خدمات دولت می‌شود

محمد پور‌جعفری در حاشیه نمایشگاه مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: دستاوردهای حوزه سیاسی و انتخابات استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر ارائه شده است.

وی با اشاره به حضور 72.5 درصدی مردم استان زنجان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در انتخابات اسفند ماه سال گذشته مردم ولایتمدار زنجان با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی افتخار دیگری را در دفتر افتخارات خود به ثبت رساندند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های این حوزه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم استان زنجان در برخی شهرستان‌ها 92 درصد بود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در زمینه انتخابات در استان زنجان انجام شده است، یادآور شد: مشکلی برای برگزاری انتخابات مختلف در استان زنجان وجود ندارد.

پورجعفری با بیان اینکه دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف در نمایشگاه دولت مهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، افزود: عملکرد هفت ساله دولت نهم و دهم در حوزه سیاسی و انتخابات نیز در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی بر ضرورت ارائه عملکرد بخش‌های مختلف در قالب نمایشگاه تاکید کرد و افزود: ضروری است عملکرد دولت در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و عمران شهری و روستایی در معرض دید مردم قرار گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه برنامه‌های دولت در همه بخش‌ها به ویژه محرومیت‌زدائی قابل توجه است، خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی مردم از نزدیک با عملکرد دولت آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت به استان‌های مختلف تصریح کرد: مصوبات این سفرها موجب آبادانی و پیشرفت شهرها و روستاهای مختلف شده است.

پورجعفری با بیان اینکه دولت عدالت‌پرور خدمات مطلوبی را در کشور ارائه کرده است، افزود: ضروری است این خدمات در بخش‌های مختلف به مردم معرفی شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول