اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌‌ریزی استانداری زنجان:

نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر موجب توسعه استان می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر موجب توسعه استان می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر موجب توسعه استان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر در راستای معرفی و اطلاع‌رسانی بیشتر در بحث خدماتی که دولت در طول هفت سال گذشته انجام داده است، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه موجب رشد و توسعه استان می‌شود، افزود: یکی از نتایج نمایشگاه آگاهی عموم مردم با دستاوردهای دولت است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان در ادامه با اشاره به نمایشگاه زنجان در مسیر توسعه که سال گذشته در استان برگزار شد، اضافه کرد: سال گذشته که به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود، اقدامات مطلوبی از سوی دولت در این زمینه صورت گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای دولت مهر با تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی انجام شد، اضافه کرد: در حال حاضر نیز دستگاه‌‌های استان در قالب کارگروه‌های مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

عباسی با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در نمایشگاه مذکور افزود: یکی از برنامه‌ها ملاقات عمومی استاندار با مردم در سه بخش است.

وی در ادامه ارائه ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری و برگزاری پنل‌ها و کارگروه‌های آموزشی و تخصصی را نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در نمایشگاه مذکور عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول