اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و علمی زنجان در نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و علمی دانشگاه‌های استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر خبر داد.

ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و علمی زنجان در نمایشگاه دولت مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود عباسی بعد از ظهر امروز در جلسه نمایشگاه دولت مهر استان زنجان، اظهار کرد: کمیته علمی و فناوری نمایشگاه دولت مهر با عضویت 13 دستگاه اجرایی در 678 مترمربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این کمیته دانشگاه‌های مختلف استان زنجان حضور دارند، افزود: دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه زنجان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، پیام نور، بنیاد نخبگان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، شرکت عمران اشراق، دانشگاه آزاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جهاد دانشگاهی و آموزش و پژوهش استانداری زنجان عضو این کمیته هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان از برگزاری جلسه مشترک کارگاه‌های پژوهشی و تحول اداری با حضور صاحبنظران و علاقه‌مندان در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و افزود: این جلسات به صورت ویژه در نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه افزود: از ظرفیت این نهادها در نمایشگاه استفاده می‌شود.

عباسی با بیان اینکه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری مراکز علمی و فناوری استان زنجان در نمایشگاه ارائه می‌شود، افزود: در این نمایشگاه مراکز مختلف علمی و فناوری آخرین یافته‌های پژوهشی و علمی خود را ارائه می‌کنند.

وی از ارائه امکانات رصد خانه‌ای دانشگاه زنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امکانات رصد خانه‌ای این دانشگاه در فضای باز نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به ارائه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه‌های مختلف استان ادامه داد: از فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی نیز در این نمایشگاه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه از ارائه فعالیت‌های تکراری حوزه علمی و فناوری در این نمایشگاه جلوگیری می‌شود، افزود: ابتکارات نو و بدیع مراکز دانشگاهی در نمایشگاه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول