اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان خبر داد

رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی زنجان در نمایشگاه دولت مهر

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان گفت: در نمایشگاه دولت مهر زنجان، آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی استان زنجان ارائه می‌شود.

رونمایی از دستاوردهای علمی و پژوهشی زنجان در نمایشگاه دولت مهر

داود عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کمیته علمی و فناوری نمایشگاه دولت مهر با حضور فعالان عرصه‌های علمی و پژوهشی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه غرفه علمی و فناوری در 735 متر مربع فعالیت‌های علمی و پژوهش استان را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد، افزود: دستگاه‌های مرتبط با علم و پژوهش آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

معاون مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان از اجرای برنامه‌های مختلف در فضای نمایشگاه خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و علمی در طول برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی ارائه دستاوردهای نو و بدیع را از برنامه‌های کمیته علمی و فناوری اعلام کرد و افزود: آخرین دستاوردهای مراکز علمی و پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌ علم و فناوری در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

عباسی از برگزاری کارگروه مشترک پژوهشی و تحول اداری در نمایشگاه خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور محققان مراکز رشد و فناوری برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: علاوه بر ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاهی، فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون مدیریت منابع انسانی و تحول اداری استاندار زنجان با اشاره به حضور دانشگاه‌های مختلف استان زنجان در این نمایشگاه افزود: از ظرفیت‌های دانشگاهی برای پربار کردن نمایشگاه استفاده می‌شود.

وی یافته‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در غرفه ویژه نیز بهترین دستاوردهای استان در این زمینه ارائه می‌شود.

عباسی از حضور بنیاد نخبگان استان زنجان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نخبگان استان زنجان نیز دستاوردهای خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول