اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

نمایشگاه دولت مهر فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهاست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان برگزاری نمایشگاه دولت مهر را در هفته دولت فرصت خوبی برای ارائه عملکرد ارگان‌ها اعلام کرد.

نمایشگاه دولت مهر فرصت مناسبی برای ارائه عملکردهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت ساختار نمایشگاه را در قالب پنج یا شش کمیته اعلام کرد و اظهار داشت: آرم برگزاری نمایشگاه استان هم طراحی شده است.

وی از برگزاری همزمان جشنواره شهید رجایی با نمایشگاه هفته دولت خبر داد و افزود: عنوان نمایشگاه هفته دولت زنجان به نام دولت مهر نامگذاری شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان مدت زمان برگزاری نمایشگاه دولت مهر را هفت روز اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ دوم تا هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی معرفی دستاوردها، کمک به تحقق شعار سال، کمک به نهضت کشاورزی، اطلاع‌رسانی نتایج سفرهای هیئت دولت به استان زنجان، ترتیب دادن ملاقات‌های مردمی، برگزاری میز سنجش عملکرد دولت و در نهایت تجلیل از برترین‌های جشنواره شهید رجایی را از اهداف برگزاری نمایشگاه دولت مهر عنوان کرد.

عباسی تصریح کرد: در نمایشگاه دولت مهر، کارنامه هفت ساله دولت‌ احمدی‌نژاد به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه برگزاری نمایشگاه دولت مهر به صورت متمرکز تامین می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرای موظف به تهیه تجهیزات نمایشگاه هستند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان محتوای نمایشگاه دولت مهر سال جاری را مقایسه‌ای برشمرد و گفت: اطلاعات ارائه شده در نمایشگاه باید به صورت هنرمندانه ارائه شود تا مورد توجه مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: کتاب عملکرد اقتصادی، زیربنایی، علم و فناوری، فرهنگی اجتماعی و گردشگری به همراه کتاب جهاد اقتصادی در نمایشگاه دولت مهر سال جاری رونمایی می‌شود.

عباسی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات رایگان به بازدیدکنندگان تصریح کرد: ارائه خدمات رایگان موجب ترغیب حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه می‌شود.

وی با اشاره به لحاظ شدن کمیته ویژه در نمایشگاه دولت مهر ادامه داد: در غرفه‌ای خاص کمیته ویژه اقدامات شاخص دولت ارائه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان عملکرد دولت در حوزه دهیاری‌ها، عمران شهری، سند آمایش، دولت الکترونیک، سهام عدالت را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ارائه در نمایشگاه دولت مهر زنجان دانست و افزود: در نمایشگاه دولت مهر هر روز یک همایش برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مسئولان باید در غرفه‌آرایی غرفه‌ها دقت لازم را  داشته باشند چون که یکی از دلایل جذب بینندگان برای بازدید محسوب می‌شود.

عباسی از لزوم طراحی آرم استان زنجان خبر داد و گفت: در طراحی آرم استان باید نماد شیخ اشراق، گنبد سلطانیه، شور و شعور حسینی و در نهایت به غواصان دریادل ‌توجه شود.

وی از فرصت یک هفته‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای طراحی و ارائه آرم استان خبر داد و گفت: این آرم در نمایشگاه دولت مهر رونمایی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به تلاش انجام شده برای حضور یک مقام کشوری در مراسم افتتاح نمایشگاه دولت مهر ادامه داد: کمیته‌های تشکیل شده برای برگزاری نمایشگاه دولت مهر زیر مجموعه‌هایی هم دارند.

وی از وجود کمیته ارزیابی عملکرد ارگان‌ها در نمایشگاه خبر داد و گفت: ارزیابی عملکرد ارگان‌ها در نمایشگاه دولت مهر شاخص‌هایی دارد.

عباسی ابتکارات و نوآوری‌ها، نحوه چیدمان، مستندسازی و شیوه مطلوب اطلاع‌رسانی در غرفه‌ها و همچنین مستندات محتوایی غرفه‌ها را از جمله شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در نمایشگاه دولت مهر زنجان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: 5 هزار و 832 متر مربع از فضای نمایشگاه دولت مهر در فضای مسقف و 800 مترمربع در فضای باز برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان حضور حداقل دو ساعته مدیران ارگان‌ها را در غرفه‌ها از انتظارات عنوان کرد و گفت: شهرداری هم باید امکانات ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه دولت مهر در نظر بگیرد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول