اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

دو پروژه راه در تنگستان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: به مناسبت هفته دولت دو پروژه راه و شهرسازی با مجموع اعتبار 4 میلیارد و 880 میلیون ریال افتتاح و بهره‌برداری شد.

دو پروژه راه در تنگستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های راه شهرستان تنگستان ضمن اشاره به خدمات ارزشمند دولت در توسعه راه‌ها اظهار داشت: راه از زیرساخت‌های توسعه هر منطقه است که با توجه ویژه دولت به این حوزه شهرستان تنگستان در بخش راه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی اعلام کرد: در سال گذشته بالغ بر 30 میلیارد ریال به احداث، توسعه، تعریض و بهسازی مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان و سایر امور راهداری اختصاص یافت که تلاش می‌شود در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری نیز اعتبارات لازم در بخش راه اختصاص داده شود.

جعفری‌نسب همچنین عنوان کرد: مجموعه راه‌های آسفالته شهرستان 500 کیلومتر شامل 273 کیلومتر راه اصلی و 235 کیلومتر راه روستایی است.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته در چند سال اخیر 93 درصد از 116 روستاهای شهرستان تنگستان دارای راه دسترسی آسفالته هستند که تلاش می‌شود اعتبارات لازم در این خصوص نیز اختصاص داده شود.

فرماندار تنگستان همچنین یادآور شد: در حال حاضر نیز احداث راه روستایی چاه پیر- بنه گز و دوربرگردان روستای باغک جنوبی در دست اجرا است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مهندس بهرام امیری، رئیس اداره راه و شهرسازی تنگستان در اجرای به موقع پروژه‌ها اعلام کرد: امروز به مناسبت هفته دولت نیز دو پروژه راه و شهرسازی با مجموع اعتبار 4 میلیارد و 880 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پروژه بهسازی و تعریض محور عالی حسینی ـ گلکی به طول 2300 متر و با اعتبار 2 میلیارد و 930 میلیون ریال در مدت شش ماه اجرا و همچنین پروژه روکش آسفالت روستای خیاری به طول 1200 متر و با اعتبار قریب به 2 میلیارد ریال در مدت 16 ماه اجرا و افتتاح شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول