اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

3 پروژه آبخیزداری در مازندران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت، سه پروژه آبخیزداری در مازندران افتتاح شد.

3 پروژه آبخیزداری در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن آباد، به مناسبت هفته دولت سه پروژه آبخیزداری در روستاهای ناتر و دلیر بخش مرزن‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس صبح امروز در این مراسم که با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان و بخش برگزار شد، گفت: کنترل و بهره‌برداری بهینه از سیلاب، تغذیه سفره، افزایش پوشش گیاهی، کنترل فرسایش خاک و جلوگیری از حمل رسوب به پایین از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه‌های آبخیزداری به شمار می‌رود.

مهرداد خزایی ابراز داشت: سه پروژه آبخیزداری آسیاب‌رود، ناتر و دلیر که از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره‌برداری رسیده‌اند نیز به همین منظور احداث شده است.

وی فاز یک پروژه آسیاب‌رود و ناتر را با یک میلیارد و 70 میلیون ریال شامل 108 متر مکعب بند توری سنگی، یک‌هزار و 50 مترمکعب بند سنگی ملاتی و 556 هکتار کپه کاری عنوان کرد و ادامه داد: در فاز بعدی با یک میلیارد و 130 میلیون ریال اعتبار یک‌هزار و 500 مترمکعب بند سنگی ملاتی احداث شد.

خزایی عنوان کرد: در پروژه آبخیزداری دلیر نیز که بیش از 276 میلیون ریال اعتبار استانی داشته 315 مترمکعب بند توری سنگی و 100 هکتار کپه کاری صورت گرفته است.

فرماندار چالوس نیز در این مراسم اجرای پروژه‌های مختلف در نقاط دوردست و روستاها را توجه دولت به مناطق مختلف عنوان کرد و اذعان داشت: خدمت به مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف دولتمردان است که بدون کوچک‌ترین چشمداشتی باید انجام گیرد.

سید قدیر رضایی هفته دولت را فرصتی برای بیان عملکرد دولت در سراسر کشور بیان کرد و یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی داشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول