اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

54 پروژه در شهرستان خاش افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: در هفته دولت امسال، 54 طرح با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان خاش به بهره‌برداری ‌رسید.

54 پروژه در شهرستان خاش افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده صبح امروز در بازدید از پروژه‌های شهرستان خاش اظهار داشت: از این تعداد پروژه، 18 پروژه در بخش راه، 17 پروژه در بخش کشاورزی، 9 پروژه در بخش آموزش، پنج پروژه در بخش انرژی و یک پروژه در بخش تربیت بدنی است.

وی افزود: همچنین دو پروژه مربوط به بنیاد مسکن از طرح‌های هادی روستایی در روستاهای اکبرآباد و عباس‌آباد و دو پروژه مربوط به بخش صنعت شهرستان خاش است.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: کشتارگاه صنعتی طیور آزادگان شهرستان خاش یکی از مهم‌ترین طرح‌ها در این شهرستان است.

شیخ‌زاده عنوان کرد: این کشتارگاه با ظرفیت 2 هزار قطعه در ساعت و سالانه 60 میلیون قطعه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و اشتغال 45 نفر آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است که دولتمردان گزارش خدمات خود را به مردم ارائه دهند و مردم مسلمان ایران نیز از زحمات دولتمردان قدردانی کنند و در این فرصت از دولت مکتبی رجایی و باهنر نیز یادی شده و دولتمردان برای ادامه دادن راه سرخ آنان هم‌قسم شوند.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان خدمات دولت را تداعی خدمات و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خواند و تأکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر، هیچگاه در برابر مقام و قدرت جذب نشدند و توانستند ملاک کار را برای خدا بر همه امورشان حاکم کنند.

شیخ‌زاده دوران دولت کارآمد و خدمتگزار را از ویژگی‌های دوران خدمت شهید رجایی عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات ارزشمند به مردم از یادگاری‌های دولت شهید رجایی است که اگر مصداق آن را در جامعه ببینیم مردم به یاد دولت شهید رجایی می‌افتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول