اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

12 طرح کشاورزی در تویسرکان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در هفته دولت 12 طرح عمرانی کشاورزی و سه طرح راه روستایی در شهرستان تویسرکان به بهره‌‌‌برداری رسید.

12 طرح کشاورزی در تویسرکان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز با حضور حسن رضانیا فرماندار و مسئولان دستگاه‌های عامل 12 طرح کشاورزی، عمرانی و تولیدی و سه طرح آسفالت و بهسازی راه روستایی شهرستان تویسرکان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس جهاد کشاورزی تویسرکان در این مراسم ضمن پاسداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه پازل حرکت امروز دشمن بر مبنای جنگ اقتصاد چینش شده است، اظهار داشت: تلاش و همت ما همگام با تعامل و وحدت کلمه در عرصه تولید مشتی محکم بر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی است.

محمدعلی خاکسار تأکید کرد: به‌کارگیری امکانات و تجهیزات نوین در عرصه فعالیت‌های کشاورزی سبب استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها و ارتقای راندمان تولیدات در همه حوزه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در مجموع 12 طرح کشاورزی با صرف هزینه‌ای بالغ بر 783 میلیون تومان در بخش‌های آبیاری تحت فشار، راه‌اندازی مرغداری و لوله‌گذاری انتقال آب کشاورزی روستایی اجرایی شد.

در این روز بهره‌برداری از مرغداری گوشتی روستای بادامک با ظرفیت 36 هزار قطعه و اشتغال‌زایی برای شش نفر و اعتبار بالغ بر 4 میلیارد و 420 میلیون ریال انجام شد.

در این برنامه آبیاری تحت فشار در روستاهای چاشتخوره، لامیان، قلعه‌نو و رودآور در 72 هکتار با ایجاد هفت فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 267 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

لوله‌گذاری انتقال آب به چهار روستای قصبستان، کنجوران‌سفلی، کارخانه و چالاب به طول 5 هزار و 936 متر با اشتغال‌زایی برای شش نفر با صرف هزینه‌ای افزون بر 74 میلیون تومان افتتاح و مورد استفاده قرار گرفت.

امروز همچنین بهسازی و آسفالت راه‌های روستاهای ابودردا، گل‌زرد و هرهره به طول 12.6 کیلومتر با اعتباری افزون ‌بر یک‌میلیارد و 680 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول