اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

ایستگاه تقویت فشار گاز فولاد چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان شهرستانی، ایستگاه تقویت فشار گاز فولاد این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایستگاه تقویت فشار گاز فولاد چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح گازرسانی به فولاد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این طرح در 33 کیلومتر مربع اجرا شده است.

وی افزود: برای انجام این طرح 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

عنابستانی بیان داشت: بهره‌برداری از ایستگاه تقویت فشار گاز در این منطقه با هدف تقویت فشار گاز کارخانه فولاد، سیمان این استان و گاز شهرستان شهرکرد انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار زیادی را به مردم نواحی مختلف کشور از جمله این استان ارائه کرده که این موضوع باعث بالا رفتن میزان رضایتمندی مردم این استان از دولتمردان است.

وی ادامه داد: در طول دولت نهم و دهم استان چهارمحال و بختیاری در سراشیبی حرکت به سمت رشد و توسعه قرار گرفته و دولت نیز در این زمینه به درستی نقش خود را ایفا کرده است.

عنابستانی افزود: دولت نهم و دهم در زمینه‌های مختلف تلاش‌های بسیار گسترده‌ای را انجام داده که در حال حاضر با به نتیجه رسیدن این اقدامات، سطح رفاه عمومی مردم استان‌های مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این ایستگاه در افزایش فشار گاز کارخانه‌های این منطقه تاثیر فراوانی دارد، بیان داشت: این امر در کاهش هزینه تمام شده قیمت سوخت تاثیر فراوانی دارد.

شایان ذکر است ایستگاه تقویت فشار گاز فولاد چهارمحال و بختیاری پیش ‌از ظهر امروز با حضور استاندار و جمعی از مسئولان شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول