اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز هفته دولت

4 پروژه کشاورزی و عمرانی در آوج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آوج گفت: 4 پروژه مهم در بخش‌های کشاورزی و عمرانی همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

4 پروژه کشاورزی و عمرانی در آوج افتتاح شد

سید عبد‌الله موسوی در حاشیه بهره‌برداری از چهار طرح عمرانی و کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه این چهار عنوان پروژه در بخش خرقان غربی این شهرستان قرار دارد، اظهار کرد: با افتتاح و راه‌اندازی این پروژه‌ها گامی مؤثر در راستای رفع مشکلات اقتصادی و کشاورزی شهروندان این بخش برداشته می‌شود.

فرماندار شهرستان آوج افزود: همچنین پل روستایی دیدار نیز با اعتباری بیش از 400 میلیون ریال در همین بخش به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسید که می‌تواند نقشی مهم در تسهیل ارتباطی مردم این منطقه داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم توسعه بخش‌های کشاورزی و صنعتی در این شهرستان تصریح کرد: طرح کشاورزی آبیاری تحت فشار روستای دشتک نیز به مساحت 44 هکتار امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: پروژه توسعه کول‌گذاری قنوات روستای حصار بخش خرقان غربی نیز به طول 700 متر و با اعتباری 210 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است که موجب افزایش رضایت‌مندی کشاورزان می‌شود.

موسوی با اشاره به افتتاح طرح آبیاری تحت فشار در روستای اردلان این شهرستان عنوان کرد: این طرح با همکاری جهاد کشاورزی در مساحت 40 هکتار و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 370 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه نقش کشاورزی در توسعه این شهرستان جدی و غیر قابل کتمان است، بیان کرد: به‌ کارگیری شیوه‌های نو و کارآمد برای کاشت و برداشت محصولات کشاورزی باید در دستور کار جدی مسئولان جهاد کشاورزی قرار داشته باشد و به طور جدی پیگیری شود.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: با توجه به حاصل‌خیز بودن خاک این شهرستان می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح‌تر گامی مؤثر را در راستای اشاعه فرهنگ تولیدی و توسعه برداشت و سبب خودکفایی و پیشرفت شد.

موسوی با اشاره به توانمندی جوانان و نوجوانان آوجی در حوزه‌های متنوع کشاورزی و صنعتی اظهار کرد: در سال جاری قرار است با هماهنگی‌های انجام شده برنامه‌های مختلف در حوزه‌های مختلف عمرانی و صنعتی در این شهرستان انجام شود که می‌تواند تأثیرات بسزایی را داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول