اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

دانشگاه پیام ‌نور واحد جونقان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دانشگاه پیام نور واحد جونقان از توابع شهرستان فارسان در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

دانشگاه پیام ‌نور واحد جونقان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه دانشگاه پیام نور جونقان، اظهار داشت: تلاش برای رشد و پیشرفت علمی و ارتقای سطح دانش مردم از مهم‌ترین خدماتی است که در دولت نهم و دهم به شدت مورد توجه قرار گرفت.

حجت‎الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی افزود: در این مدت سطح دانشگاه‌های استان به شدت ارتقا پیدا کرد و ما شاهد رشد کمی و کیفی مراکز آموزشی استان هستیم.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به یکی از مراکز علمی مهم کشور تبدیل شده است، گفت: سالانه دانشجویان بسیاری از مراکز آموزشی این استان فارغ‌التحصیل می‌شوند که این امر در رشد و ارتقای سطح علمی کشور نقش بسیار مهمی دارد.

شیخ‌الاسلامی در ادامه به افتتاح دانشگاه پیام نور جونقان اشاره کرد و افزود: این دانشگاه با هزار و 350 متر زیربنا با اعتباری افزون بر 670 میلیون تومان افتتاح شد و از مهرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 500 دانشجو در این دانشگاه پذیرش شده است، اظهار داشت: امید می‎رود با آغاز به کار این دانشگاه دانشجویان بیشتری جذب آن شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، تصریح کرد: سعی شده در این دانشگاه رشته‌هایی تدریس شود که با نیاز بومی این منطقه مطابقت داشته باشد.

شیخ‌الاسلامی ادامه داد: مهندسی منابع طبیعی، علوم دامی، مهندسی کشاورزی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، الهیات، ریاضی و زبان از مهم‌ترین این رشته‌هاست.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول