اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان شهرستان گتوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی گتوند از افتتاح واحدهای مسکونی ویژه مددجویان در شهرستان گتوند خبر داد و گفت: این واحدها ساخته و به مددجویان تحویل شده است.

افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان شهرستان گتوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، قاسم پاپی‌زاده صبح امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز شنوایی‌سنجی کودکان شهرستان گتوند اظهار داشت: در شرایط کنونی سه باب واحد مسکونی در سطح شهرستان گتوند برای مددجویان بهزیستی ساخته شده و به آنها واگذار می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی حمایت از مددجویان در اولویت نخست قرار دارد و به این دلیل ساخت واحد مسکونی برای مددجویان در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره میزان اعتباری که برای این مهم هزینه شده است، تأکید کرد: بیش از 600 میلیون ریال اعتبار برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.

تاین مقام مسئول خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بیش از چهار مرکز وابسته به سازمان بهزیستی در شهرستان گتوند فعالیت می‌کنند و در تلاش هستیم تا این تعداد افزایش یابد.

وی با اشاره به افراد تحت پوشش این موسسات تأکید کرد: تا کنون بیش از 120 نفر تحت پوشش این چهار مؤسسه قرار گرفته است و برای دریافت خدمات به این واحدها مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول