اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گردهمایی مروجان و مبلغان دینی مطرح شد

هشدار امام جمعه خلخال نسبت ‌به ترویج اخلاق غیر‌اسلامی توسط دشمنان

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی با نشانه رفتن اخلاق و سلوک اجتماعی ارزشی، اسلامی و ترویج بی‌دینی و بی‌اعتقادی به سراغ جوانان ما آمده‌اند.

هشدار امام جمعه خلخال نسبت ‌به ترویج اخلاق غیر‌اسلامی توسط دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری عصر امروز در گردهمایی مروجان و مبلغان دینی و کانون‌های تحکیم بنیان خانواده در خلخال اظهار داشت: استکبار جهانی در یک جنگ تمام عیار خاموش و ساکت به شکل خزنده اخلاق، معنویت و باورهای اعتقادی جوانان ما را مورد هدف‌ قرار داده تا به هر نحوه ممکن بتوانند این سرمایه‌های اجتماعی را دچار آسیب کنند.

وی تصریح کرد: آنها با راه‌اندازی چندین شبکه ماهواره‌ای و فضاهای مجازی و برنامه‌های مستهجن سعی می‌کنند ترویج بی‌بند و باری را در جامعه یک حرکت عادی جلوه داده و با شکستن حریم‌ها بنیان نظام اسلامی ما را با ضربه‌ای مهلک روبه‌رو کنند.

رشتبری یکی از راه‌های مقابله با این هجمه‌ها را تقویت امر به معروف و نهی از منکر و احیای ارزش‌های اصیل دینی تربیتی عنوان کرد و افزود: خانواده‌های ما باید مراقبت لازم را از حرکت‌های سو دشمن در تربیت و تعالی فرزندانشان داشته باشند و اجازه ندهند تقوا، تطهیر و سلامت روحی، جسمی فرزندانشان با برخی حرکت‌ها دچار خدشه شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: نظام استکباری به حدی در برابر اراده ملت به ذلت و خواری افتاده است که حتی به کوچک‌ترین و بی‌اهمیت‌ترین شیطنت‌ها و اقدامات انجام شده دل خوش کرده تا شاید بتواند از این راه‌ها نفوذی حقیقی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تجهیز و پشتیبانی فرقه‌های ضاله همچون وهابیت را در ترویج اندیشه‌های سست و بی‌بنیان در همین راستا توصیف کرد و ادامه داد: همه اقدامات دشمن در ایجاد تزلزل بنیان خانواده و ترویج بداخلاقی در جامعه و نظام خانواده است در حالی که ما می‌توانیم با توسعه و بسط فرهنگ اصیل اسلامی این آسیب‌ها و گزندها را به حداقل برسانیم.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال با تاکید بر تقویت ایمان و تقوا در بین خانواده‌ها بیان کرد: مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانه نیازمند برنامه‌ریزی منسجم برای گسترش کارهای فرهنگی و انجام کارهای زیربنایی برای خنثی کردن کارهای ضد اخلاقی دشمن است.

رشتبری آموزش و پرورش را در کنار خانواده‌ها به مراقبت و همچنین مقابله با تهدیدهای نظام استکباری فرا خواند و از آنها خواست در اصول تربیتی ارزش‌های انسانی، اسلامی را مورد توجه و دقت قرار دهند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول