اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی غرب کشور:

هرگونه تحرک از سوی دشمن زیر ذره‌بین پدافند هوایی است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی غرب کشور همه نیروهای مسلح در کشور از آمادگی بالا برخوردارند، گفت: پدافند هوایی تمام فضای کشور را جلوی دید خود داشته و هرگونه تحرکی را به نیروهای مربوطه گزارش می‌دهد.

هرگونه تحرک از سوی دشمن زیر ذره‌بین پدافند هوایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حجت‌الاسلام محمد خیرمحمدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان، عرصه جنگ امروز دشمن با ایران را عرصه جنگ‌های دیپلماسی و رو در رو بیان کرد و افزود: در این عرصه از جنگ‌های نرم و دیپلماسی نباید از درون، آب به آسیاب دشمن ریخت.

وی توطئه‌ها و اقدامات خصمانه استکبار جهانی طی 30 ساله اخیر علیه ملت ایران را یادآور شد و گفت: با وجود همه توطئه‌ها تمام کارشناسان بین‌المللی به این مسئله اذعان دارند که همه تلا‌ش‌های آمریکا و هم پیمانانش علیه ملت ایران ناکام خواهد ماند.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی غرب کشور با اشاره به توطئه‌های غرب در سوریه و نا امن نشان دادن این کشور تصریح کرد: این یک توطئه صهیونیستی است و امروز برای همه ملت‌ها این مسئله روشن است که تروریست‌های منطقه اقدام به ایجاد نا امنی در سوریه می‌‌کنند.

خیرمحمدی وجود رهبری شجاع و آگاه، ملتی معتقد به اسلام و ارزش‌های دینی و وجود نیروهای مسلح مؤمن و مجاهد را از جمله دلایل شکست‌ناپذیری ملت ایران دانست و افزود: امروز سطح آگاهی و بصیرت ملت نسبت به گذشته افزایش یافته و با مجاهدت و تأسی از ولایت فقیه، دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌ماند.

وی با بیان اینکه همه نیروهای مسلح در کشور از آمادگی بالا برخوردارند، گفت: مهم‌ترین نیرویی که هیچ گاه خواب ندارد پدافند است که تمام فضای کشور را جلوی دید خود داشته و هرگونه تحرکی را به نیروهای مربوطه گزارش می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی غرب کشور خاطرنشان کرد: پدافند هوایی به عنوان یک نیروی مستقل و با نام پدافند هوایی خاتم‌الانبیای ارتش درصدد تقویت لایه‌های دفاعی کشور است.

وی در ادامه مجاهدت در راه خدا را عامل عزت و سعادت جامعه مسلمانان دانست و تصریح کرد: سستی، غفلت و کاهلی نیز عوامل ذلت یک جامعه را به همراه خواهد داشت.

خیرمحمدی اظهار داشت: در طول سه دهه از عمر انقلاب هرگاه به وعده‌ها و دستورات الهی عمل کردیم با دست‌های خالی پیروزی‌هایی نصیب ملت شد که باور آن برای خود مردم سخت بود.

وی از دوران هشت ساله دفاع مقدس با عنوان دوران درخشان و طلایی تبعیت از رهبر یاد کرد و ادامه داد: اگر مجاهدت‌ها در راه خدا باشد درجات بالایی نصیب مجاهدان خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی غرب کشور عقل و علم، عشق ،اخلاص و تخصص و قدرت را از جمله ویژگی‌های یک مجاهد بیان کرد و گفت: عزت موجود در کشور مرهون خون شهدای مجاهد در جبهه‌های حق علیه باطل است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول