اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

جوانان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: جوانان ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط نشان دادند که همیشه یار و یاور اسلام و انقلاب بودند و با حمایت‌های قوی خود از ولایت فقیه تمام نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب می‌کنند.

جوانان نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، مجید اعتمادی پنجشنبه شب در جشنواره فرهنگی ورزشی در انار ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به ورزشکاران و خانواده‌های آنها و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است که همه ساله به مناسبت بزرگداشت این شهیدان والامقام برنامه‌های افتتاحی و فرهنگی و ورزشی متنوعی در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران و جوانان ما باید با الگو قرار دادن شیوه و روش زندگی بزرگان دین به ویژه انبیای الهی بهترین شیوه زندگی و بندگی خدا را انتخاب و به آن عمل کنند.

فرماندار انار گفت: جوانان ایران اسلامی در سخت‌ترین شرایط نشان دادند که همیشه یار و یاور اسلام و انقلاب بوده و خواهند بود و در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم جان خود از سرزمین و انقلاب دفاع کردند و بعد از آن نیز با حمایت‌های قوی خود از ولایت فقیه تمام نقشه‌های دشمنان اسلام را نقش بر آب می‌کنند.

اعتمادی بیان داشت: همان گونه که بانوان ورزشکار ایرانی در مسابقات برون‌مرزی با حفظ شئونات جایگاه زن مسلمان را به جهانیان نشان دادند، به طوری که به الگویی برای دیگر بانوان کشورهای اسلامی تبدیل شدند.

همزمان با دوم شهریور ماه و آغاز هفته دولت جشنواره ورزشی به همت اداره تربیت‌بدنی در مجموعه ورزشی مرحوم اسماعیل‌پور شهرستان انار با حضور مسئولان، ورزشکاران و خانواده‌های آنها برگزار شد.

در ابتدای این جشنواره گروه‌های تکواندو و ژیمناستیک به اجرای حرکات ورزشی پرداختند و در پایان جشنواره نیز با اهدای لوح تقدیر از ورزشکاران تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول