اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

جدا کردن خط مقاومت از ایران توطئه دشمنان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: برجسته‌سازی مذاهب، اختلاف‌افکنی بین آنها و جداکردن خط مقاومت از ایران، توطئه‌های دشمنان است.

جدا کردن خط مقاومت از ایران توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در جمع نمازگزاران اهل سنت در مسجد النبی (ص) بیرجند اظهار کرد: استکبار جهانی و حامیان شیطان به دنبال تنگ کردن عرصه برای دنیای اسلام هستند تا به اهداف پلید خود برسند.

وی تفاوت ایران اسلامی با سایر کشورهای مرتجع منطقه را زنده کردن اسلام و ورود آن به عرصه زندگی فردی و اجتماعی مردم دانست و افزود: امروز بین اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی تفکیک به وجود آمده و این امر برگرفته از تفکر ناب حضرت امام (ره) است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول 33 سال عمر پر برکت خود به یمن اطاعت از رهبری و پیشتازی ملت در تمامی عرصه‌ها در دنیا آبرومند بوده است، گفت: امروز ایران اسلامی و دین مبین اسلام الگوی کامل و زنده‌ای برای تمامی جهان و جهانیان به شمار می‌رود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: اینکه کشورهایی چون افغانستان، عراق، فلسطین و غزه که مورد لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته‌اند دلیل بارزی بر استراتژی ناب اسلامی انقلاب ایران است که برگرفته از مبانی و ارزش‌های ناب قرآن کریم است.

رشید اسلام را حلقه وصل همه آیین‌های آسمانی دانست و تصریح کرد: اسلام نقطه کمال توحید و ادیان الهی بوده و هیچ تعارضی با سایر ادیان الهی ندارد.

وی با بیان اینکه اسلام تنها متعلق به مسلمانان نیست، گفت: همانگونه که حضرت محمد (ص) به عنوان رحمتی برای عالمیان معرفی شده است و متعلق به مسلمان نیست، دین مبین اسلام نیز متعلق به مسلمان نبوده بلکه به همه جهان بشریت تعلق دارد.

استاندار خراسان جنوبی انحرافات و فتنه‌های ایجاد شده در طول تاریخ اسلام را یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌ها و توطئه‌ای بزرگ از سوی دشمنان دانست و افزود: در این شرایط مسلمانان جهان باید با حفظ اتحاد و همدلی به دنبال خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان باشند.

رشید با اشاره به اینکه مجموعه اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، جهانی بوده و منطبق بر فطرت انسان‌ها با تکیه بر تعالیم حیات بخش اسلامی است، گفت: پس از انقلاب اسلامی آنچه که به عنوان استراتژی‌های اصلی انقلاب از سوی امام (ره) مطرح شد، غلبه مستضعفان بر مستکبران و متعلق بودن اسلام به تمامی جهان بشریت بود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول