اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت جیرفت:

فشار دشمن در جبهه فرهنگی طوفانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت جیرفت گفت: فشار دشمن در جبهه فرهنگی طوفانی‌تر است و مردم به ویژه نسل جوانان باید بسیار مراقب باشند.

فشار دشمن در جبهه فرهنگی طوفانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام عباس اسدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: این هفته مبارکی است که در آغاز آن مقام معظم رهبری از خدمات هیئت دولت تقدیر و سفارشاتی را نیز بیان کردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت افزود: یکی از محورهای برجسته بیانات رهبری اتحاد و یکپارچگی دو قوه قضائیه و مجریه در برخورد با مفاسد به ویژه اقتصادی بود.

اسدی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: دشمن از طریق مسائل سیاسی و نظامی نتوانست کاری انجام دهد و از طریق فشار اقتصادی و تهاجم فرهنگی ما را تحت فشار قرار داده که با همت و یاری مردم و در همچنین پیروی از ولایت، دشمن در هر دو جهت شکست می‌خورد.

وی خاطر نشان کرد: فشار دشمن در جبهه فرهنگی طوفانی‌تر است و مردم به ویژه نسل جوانان باید بسیار مراقب باشند.

امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به ابتذال در دوره دولت خاتمی گفت: عامل اصلی ابتذال در دولت خاتمی خودش بود این ابتذال را از خارج پذیرا بود و در کشور رواج می‌داد و بعد از چندین سال متوجه شدند که ابتذال از سر و روی آنها و خانواده‌هایشان بالا می‌رود.

اسدی اذعان داشت: تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت بر مسائل اقتصادی کشور و سپس کمک به رفع موانعی که جلوی رشد صنایع کوچک را می‌گیرد، بود.

وی افزود: تعبیر رهبر معظم انقلاب این بود که این ملت وفادار به ولایت و علاقمند به مملکت و نظام هستند و در جهان ملتی مانند آن‌ها پیدا نمی‌شود و باید قدردان آن‌ها بود و آنچه موجب سختی کشیدن مردم می‌شود را برطرف کرد.

اسدی اظهار داشت: بیانات رهبری دلگرم‌کننده بود و ایشان از تمام دولتمردان به ویژه وزیر اقتصاد و دارایی که یکی از بهترین وزیران دولت دهم و فردی فعال و دانشمند است، تقدیر کردند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌ها و فشارهایی که دشمن به ما وارد کرده باید اکنون ما در قحطی به سر می‌بردیم که رحمت خدا شامل حال ما شد و امروز در چنین شرایطی هستیم.

اسدی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: در هر کشوری اگر رئیس جمهور و نخست وزیر آن کشور را از بین ببرند، آن کشور دچار مشکل می‌شود اما در کشور ما با توجه به اینکه بالاترین مقام‌ها را شهید کردند، ولی با وجود رهبری کشور دچار مشکل نشد.

امام جمعه موقت جیرفت گفت: دولت نهم و دهم زحمات بسیاری را طی هفت سال اخیر برای رفع محرومیت کشیده است.

وی عنوان کرد: امروز وضعیت مناطق محروم جیرفت 180 درجه تغییر کرده است.

اسدی با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص استفاده از زمان باقی‌مانده دولت دهم در ارائه خدمات به مردم گفت: نماینده دولت در شهرستان جیرفت به شدت پیگیر امور و در حال رفع مشکلات هستند.

وی با اشاره به تصرف مکه و مدینه در سال 1305 توسط آل‌سعود اظهار داشت: آل‌سعود پس از تصرف مدینه اقدام به تخریب بارگاه ائمه در بقیع کردند و امروز نیز شاهد انتشار عکس مفتی عربستان در حال نوشیدن مشروب هستیم که این بیان کننده عدم اعتقاد این افراد به خدا و روز قیامت است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول