اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

آل‌سعود باید پاسخگوی خوش‌‌خدمتی‌ها به دشمنان اسلام باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان با بیان اینکه آل‌سعود به زودی باید پاسخگوی خوش‌خدمتی‌های خود به دشمنان اسلام باشد، گفت: مردم سوریه، لبنان و فلسطین با این خوش‌خدمتی‌ها در خون خود می‌غلتند.

آل‌سعود باید پاسخگوی خوش‌‌خدمتی‌ها به دشمنان اسلام باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: تحریم‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران به علت پیشرفت‌های نظام اسلامی است.

وی افزود: اگر دشمنی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد، پیشرفت‌های علمی ما نیز گسترده‌تر می‌شود.

حسینی عنوان کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بسیاری از افراد در تحلیل‌های خود دارای خطا هستند.

وی تصریح کرد: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد و امروز دست به تفرقه‌افکنی و اختلاف در میان مسلمانان زده است.

حسینی علت الگو بودن ایران اسلامی در جهان را تلاش دولت‌مردان و جدا نبودن آن‌ها از ملت دانست و افزود: دشمنان نیز به پیشرفت‌های کشور ما اذعان دارند.

وی با اشاره به وجود همدلی و وحدت میان ملت و دولت ابراز داشت: مردم و مسئولان در زلزله آذربایجان شرقی حضور خوبی داشتند در حالی که دشمنان ما تبلیغ بر بی‌تفاوتی دولت می‌کردند.

حسینی ابراز داشت: ترس رژیم صهیونیستی از موشک شهاب سه ایران به این علت است که می‌داند قدرت مقابله با نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

وی افزود: اعلام موجدیت ارتش آزاد در عربستان علیه آل‌سعود پیروزی بزرگ شیعیان عربستان است و پیش‌بینی می‌کنیم که روزی آل‌سعود ساقط شود و مردم مظلوم عربستان از دست این نوکر آمریکا آزاد شوند.

حسینی با بیان اینکه آل‌سعود به زودی باید پاسخگوی خوش‌خدمتی‌های خود به دشمنان اسلام باشد، ابراز داشت: مردم سوریه، لبنان و فلسطین با این خوش‌خدمتی‌ها در خون خود می‌غلتند.

وی اذعان داشت: اگر عروسکی مانند آل‌سعود یا دیگر رژیم‌های خوش‌خدمت به دشمنان اسلام در منطقه وجود نداشت، آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت جسارت به مسلمانان را نداشتند.

حسینی برگزاری اجلاس غیر متعهدها در ایران را برگ برنده و پیروزی ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی خواند و ابراز داشت: این اجلاس بر خلاف کارشکنی‌های دولت‌های غربی و رژیم صهیونیستی به زودی در تهران برگزار می‌شود و دستاوردهای مناسبی را برای ملت‌های جهان به همراه دارد.  

وی با اشاره به پیروزی ارتش سوره در حلب و خوشحالی مردم این کشور اذعان داشت: ملت‌های مسلمان به پیروزی ایمان و عقیده دارند و خداوند این پیروزی را بر اساس وعده خود به آن‌ها می‌دهد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول