اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های استان تهران خبر داد

خروجی‏های استان تهران آماده سفرهای تعطیلات پنج روزه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های اداره کل راه و ترابری استان تهران از آمادگی خروجی‏های استان تهران برای سفرهای تعطیلات پنج روزه خبر داد.

خروجی‏های استان تهران آماده سفرهای تعطیلات پنج روزه

مهدی قلی‏زاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران درباره مسیرهای خروجی این استان اظهار داشت: ورود میهمانان خارجی برای نشست عدم‏تعهد موجبات تعطیلی پنج روزه و ایجاد فرصتی  برای انجام مسافرت را فراهم می‏آورد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، پس از ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر موج دوم سفرهای تابستانی اهالی تهران به نوار شمالی کشور از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شد و بار ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس را گاه به چهار برابر ظرفیت استاندارد این مسیرهای مواصلاتی رساند.

وی اضافه کرد: از این رو و با همکاری نزدیک مجموعه اداره‏کل راه و ترابری استان تهران با فرماندهی‏های شرق و غرب پلیس راه این استان نشست‏های پرباری برگزار شد.

قلی‏زاده افزود: از جمله خروجی‏های این جلسات می‏توان به پوشش نقاط حادثه‏خیز محورهای اصلی منتهی به نوار شمالی کشور از طریق افزایش 22 دستگاه خودروی راهداری جدید و مجهز اشاره کرد.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های استان تهران ادامه داد: در این میان، جاده‏های دارای بار جاذب توریسم و تفرجگاهی استان تهران مانند هراز و فشم نیز به صورت خاص تحت اجرای طرح‏های ایمنی قرار می‏گیرند.

*نمایش قدرت فناوری ایران در زمینه توسعه راه‏ها

رئیس اداره ایمنی و حریم راه‏های استان تهران، تجهیز به آخرین فناوری‏های روز جهان در راه‏های استان تهران و کشور را به نوعی نمایش قدرت ایران اسلامی در مقابل سایر کشورهای جهان دانست.

وی ادامه داد: هدف امروز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در سایه اطاعت از منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش در مسیر ارائه بهترین خدمات به مردم است.

قلی‏زاده اضافه کرد: پیام واضح امروز ایران اسلامی به بدخواهان مردم و انقلاب، بی‏اثری تحریم‏های آنها و توسعه و پیشرفت این سرزمین با استفاده از اصل "افزایش خلاقیت در فشار و محدودیت" است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول