اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با یک میلیارد تومان اعتبار

استخر شنای عنبرآباد کلنگ‌زنی‌ می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: استخر شنا ویژه دانش‌آموزان با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و تخصیص 500 میلیون تومان در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

استخر شنای عنبرآباد کلنگ‌زنی‌ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: این هفته بهانه‌ای است تا خدمتگزاران خدماتی را که در مدت یک سال ارائه داده‌اند به اطلاع مردم برسانند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات و فعالیت‌های انجام شده، باید همواره مد نظر مسئولان قرار گیرد.

مشایخی تصریح کرد:‌ فعالیت‌های انجام گرفته، نشان از همت و تلاش مضاعف مجموعه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی دارد که به صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی به مردم را مدنظر قرار داده‌اند.

وی ابراز داشت: مسئولان با این اقدامات گام‌های مؤثری در راستای توسعه همه‌جانبه و فراهم کردن زیرساخت‌های شهرستان عنبرآباد برداشته‌اند.

مشایخی عنوان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده در راستای توجه به ورزش دانش‌آموزان شهرستان عنبرآباد استخر شنا با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و تخصیص 500 میلیون تومان در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار عنبرآباد گفت: در بحث بهسازی مدرسه‌ها نیز دبیرستان 12 کلاسه «آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)» شهر عنبرآباد با اعتبار بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری است.

مشایخی بیان داشت: دبستان شش کلاسه «شهید دوشان» هادی‌آباد از توابع بخش مرکزی نیز با اعتبار بیش از 550 میلیون تومان هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول