اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی محقق می‌شود؛

اشتغالزایی 1150 نفر با افتتاح طرح‌های هفته دولت

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: با افتتاح طرح‌های هفته دولت در این استان برای یک هزار و 150 نفر اشتغالزایی می‌شود.

اشتغالزایی 1150 نفر با افتتاح طرح‌های هفته دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه طی هفته دولت در خراسان شمالی 277 طرح به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 400 میلیارد ریال صرف شده است.
وی گفت: این طرح‌ها در بخش‌های تولیدی صنعتی، کشاورزی، تعاونی، خدمات و ... ایجاد شده است.
قلی‌زاده در ادامه با بیان اینکه امسال 101 میلیارد تومان اعتبار تملک‌دارایی به خراسان شمالی اختصاص یافته است، اظهار داشت: عمده این اعتبارات برای بخش کشاورزی، راه‌سازی، نوسازی مدارس و ... صرف خواهد شد.   
وی با اشاره به اینکه تاکنون 96 درصد موافقت نامه‌های مربوط به اجرای این طرح‌ها با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان بودجه استان انجام شده است، تصریح کرد: احصای این موافقتنامه‌ها در کم‌ترین زمان یک رکورد محسوب میشود.    
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: اجرای این پروژه‌ها نقش بسزایی را در توسعه استان به همراه خواهد داشت و پیش‌بینی میشود عمده پیمان‌های مربوط به دستگاه‌های اجرایی تا اوایل مهر ماه امسال تحقق یابد.
وی یکی از مهم‌ترین رویکردهای استان را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح خراسان شمالی عنوان کرد.
قلی‌زاده اعتبارات استانی را صرفاً برای اجرای طرح‌ها کافی ندانست و بر پیگیری دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی تاکید کرد.
وی اظهار داشت: بخش زیادی از اعتبارات در قالب اعتبارات ملی گنجانده شده از این رو دستگاه‌های استان برای جذب این اعتبارات باید تلاش کنند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: هفت سال از تاسیس این استان سپری شده و اکنون خراسان شمالی در حال توسعه است، از این رو برای رشد شاخص‌های توسعه نیاز به جذب اعتبارات بیشتر از منابع ملی داشته و این بستگی به تلاش دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول