اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان خبر داد

افزایش 5 برابری سرمایه‌گذاری طرح‌های هفته دولت در کاشان

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه کاشان از افزایش سرمایه‌گذاری پنج برابری برای اجرای طرح‌های هفته دولت امسال در این شهرستان نسبت به سال گذاشته خبر داد.

افزایش 5 برابری سرمایه‌گذاری طرح‌های هفته دولت در کاشان

علیرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های هفته دولت در سال‌جاری 197 میلیارد تومان است در حالی که این رقم در سال گذشته بیش از 40 میلیارد تومان بوده است.

وی افزایش سرمایه‌گذاری برای اجرای طر‌ح‌ها در سال‌جاری را نشانه رویکرد سرمایه‌گذاری‌ها به طرح‌های عمده و اساسی دانست و افزود: از 197 میلیارد تومان سرمایه هزینه شده برای اجرای طرح‌های امسال هفته دولت در کاشان 125 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و 72 میلیارد تومان از منابع دولتی تأمین شده است. 

معاون استاندار و فرماندار کاشان با اشاره به افتتاح 98 طرح طی هفته دولت در کاشان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل 31 طرح عمرانی و بهسازی شهری، 38 طرح عمرانی و بهسازی روستایی، 9 طرح اشتغالزایی هشت طرح برق‌رسانی، سه طرح آموزش و پرورش، شش طرح جهاد کشاورزی، دو طرح گازرسانی و یک طرح ورزشی است.

به گفته وی راه‌اندازی ایستگاه و فرستنده دیجیتال، احداث مرکز اعصاب و روان دانشگاه علوم پزشکی، مرکز فوریت‌های پزشکی، کارخانه کربنات کلسیم، تحویل 330 واحد مسکن مهر، پست برق 63 کیلو وات و زون‌بندی شبکه آب از جمله مهم‌ترین طرح‌های آماده افتتاح هفته دولت در کاشان هستند.

این مسئول از افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال در کاشان به عنوان تاثیرگذارترین پروژه به لحاظ فرهنگی در منطقه نام برد و تصریح کرد: برای اجرای این طرح یک میلیارد تومان به صورت مشارکتی از محل اعتبارات این شهرستان و صدا و سیما هزینه شده است.

به گفته وی کاهش آسیب‌های آنتن‌های ماهواره‌ای و دسترسی مردم به 16 شبکه داخلی از جمله مزایای این طرح است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول