اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

تکمیل استخر شنای ماسال اعتبار می‌خواهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای تکمیل تنها استخر شنای ماسال از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت، به 7 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

تکمیل استخر شنای ماسال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، محمد بابایی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های ورزشی روستای «وزمه‌تروبی» این شهرستان یکی از نیازهای مهم مردم این روستا را استفاده از زمین فوتبال دانست و اظهار کرد: طبق درخواست شورا و دهیاری محل و تایید فرمانداری ماسال مصوب شده که زمین ورزشی این روستا برای تجهیز، نوسازی و دیوارکشی به اداره کل ورزش و جوانان گیلان واگذار شود.

وی ایجاد آسفالت راه روستایی، نبود گازکشی و زمین ورزشی را از مهم‌ترین نیازهای مردم روستای «بی‌تم» ماسال ذکر کرد و روند ساخت تنها استخر این شهرستان را مورد بازدید قرار داد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: پیمانکار قبلی به دلیل مشکلات مالی خلع شده بود و برای ادامه ساخت این استخر پیمانکار جدید کار خود را از هفته آینده آغاز می‌کند.

وی پیشرفت فیزیکی این استخر را 58 درصد عنوان کرد و گفت: این استخر از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به شهرستان ماسال بوده که تاکنون 9 میلیارد و 500 میلیون ریال برای آن هزینه شده و برای تکمیل به 7 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

بابایی در بازدید از روند احداث سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید محبی ماسال تصریح کرد: این سکو 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون 380 میلیون ریال برای آن هزینه شده و برای تکمیل به 400 میلیون ریال اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی سالن‌های ورزشی شهید شیرازی و سالاری ماسال را نیز مورد بازدید قرار داد و گفت: قدمت این دو سالن به 50 سال گذشته بر می‌گردد و برای تعمیر و نوسازی آن نیاز به اعتبار داریم.

این مسئول در بازدید از سالن سردار جنگل شاندرمن ماسال تصریح کرد: دیوارکشی این سالن در حال انجام است اما برای استفاده جوانان به تجهیزات ورزشی نیاز دارد.

وی در نشست با روسای 29 هیئت ورزشی شهرستان ماسال از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول