اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنایع و معادن استان قم خبر داد:

راه اندازی طرح‌های صنعتی استان قم در هفته دولت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن استان قم از راه‌اندازی طرح‌های صنعتی متقارن با هفته دولت خبر داد.

راه اندازی طرح‌های صنعتی استان قم در هفته دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن استان قم، مجید آوری فرد اظهار داشت: امسال در آستانه هفته دولت برنامه ویژه‌ای برای افتتاح و راه اندازی چند کارخانه بزرگ و متوسط صنعتی در محل شهرک صنعتی شکوهیه در نظر گرفته‌ایم.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به موقعیت مطلوب استراتژیکی استان زمینه رشد و توسعه صنعتی و شتاب سرمایه گذاری در بخش صنعت و معدن بسیار امیدوارکننده است و در آینده‌ای نه چندان دور، قم به یکی از جذاب‌ترین و مناسب‌ترین منطقه برای کسب و کار و سرمایه گذاری خواهد شد.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان قم اظهار داشت: هم اکنون با افتتاح رسمی طرح‌های صنعتی جدید زمینه اشتغال 300 نفر به صورت مستقیم در همین هفته فراهم می‌شود و اغلب طرح‌های مذکور با جدیدترین تکنولوژی در زمینه تولید صنایع فلزی، الکترونیک و شیمیایی آغاز به‌کار خواهند کرد.
وی همچنین عمده محصولات طرح‌های صنعتی مورد افتتاح  را اسکلت فلزی، انواع نوار چسب
فنر تسمه‌ای، فرم دهی انواع فلزات بروش کشیدن مفتول، انواع فنر توربوشارژر، لوله پلیمری 5 لایه آب گرم و سرد، اتصالات لوله چند جداره و... برشمرد.
آوری فرد در پایان یادآور شد: حجم سرمایه گذاری صورت گرفته در مجموع طرح‌های آماده افتتاح هفته دولت به 130 هزار میلیون ریال می‌رسد که در هفته دولت با حضور مقامات عالی‌رتبه ملی و استانی در محل شهرک صنعتی شکوهیه افتتاح خواهند شد.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول