اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

7 استخر شنا در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری هفت استخر شنا در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

7 استخر شنا در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد

ذوالفقار رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط اداره‌کل ورزش و جوانان در راستای ارتقای سطح ورزشکاران این رشته ورزشی، در سال جاری هفت استخر شنا در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: رشته شنا از ورزش‌های هیجان‌آور است، که جوانان در سراسر کشور خصوصاً در این استان علاقه‌ خاصی به این ورزش دارند و به خاطر کمبود فضای مناسب برای رفع نیازهای جوانان و ارتقای کیفی ورزشکاران این استان اداره‌کل ورزش و جوانان توسعه فضای فیزیکی استخر شنا را در دستور کار خود قرار داده است.

رفیعی بیان داشت: این تعداد استخر در شهرستان‌های فارسان، اردل، بروجن، سامان و بلداجی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیئت شنا چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر فضای فیزیکی شنا در این استان جوابگوی نیاز ورزشکاران این استان نیست و همچنین استخرهایی که در شهرستان‌های این استان وجود دارد از نبود مربی با دانش رنج می‌برند.

رفیعی تکمیل فضاهای ورزشی نیمه‌کار در این استان را از نیازهای اساسی جوانان این استان برشمرد و گفت: مجموعه استان در تلاش است تا با راه‌‌اندازی استخرهای شنای نیمه‌تمام بتواند نیازهای جوانان را برطرف کند.

وی از صرف 32 میلیارد ریال به‌ منظور احداث استخرهای شنا در این استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفت استخر شنا در این استان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: ورزش شنا از ورزش‌های مورد علاقه جوانان این استان است، که در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن امکانات در آینده‌ای نزدیک جوانان بیشتری به این رشته ورزشی گرایش پیدا می‌کنند.

رفیعی با بیان اینکه ورزش شنا از ورزش‌های مورد علاقه جوانان این استان است، اظهار داشت: این امر مسئولیت ما را در خدمات‌رسانی مطلوب به جوانان این استان سنگین می‌کند ولی ما تمام تلاش خودمان را در این زمینه انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول