اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سراوان خبر داد

کلنگ‌زنی احداث استخر شنای سر پوشیده در سراوان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سراوان گفت: کلنگ احداث استخر شنای سر پوشیده دانش‌آموزی در شهرستان سراوان به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی احداث استخر شنای سر پوشیده در سراوان

علی عرفانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مراحل اجرایی ساخت استخر ورزشی دانش‌آموزی امام علی (ع) در شهرستان سراوان آغاز شد.

وی افزود: این استخر با زیربنای 1100 متر و هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد ریال در مدت 9 ماه توسط سازمان نوسازی مدارس استان برای استفاده دانش‌آموزان در راستای اجرای طرح ملی صباح (شنا) ساخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش سراوان همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن صددرصدی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی در طرح ملی صباح در این شهرستان خبر داد.

* 2 هزار کلاس درس پذیرای دانش‌آموزان ششم ابتدایی در استان هستند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به فضل پروردگار و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران، حکم ابلاغ تمامی معلمان استان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، علوم قرآن، مشاوره و تربیت بدنی صادر و در اختیار آنان قرار گرفته است.

غلامرضا محمد قاسمی بیان داشت: به منظور بهره‌وری از زمان ممکن و تسهیل در برنامه‌ریزی آغاز سال تحصیلی جدید، صدور ابلاغ برای تمامی پایه‌های تحصیلی استان صادر و استان سیستان و بلوچستان از هم اکنون آمادگی کامل را برای شروعی پر نشاط در اول مهرماه دارد.

وی افزود: 2 هزار و 263 کلاس درس، پذیرای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در استان هستند که در این راستا 2 هزار و 263 معلم ضمن کسب آموزش‌های لازم، کار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پایه ششم را از ابتدایی سال تحصیلی جدید بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول