اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

طرح‌‏های عمرانی منوجان در هفته دولت افتتاح می‏‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان با بیان اینکه طرح‌‏های عمرانی در هفته دولت افتتاح می‏‌شود، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های قابل افتتاح خود را برای هفته دولت پیگیری کرده و به اتمام برسانند.

طرح‌‏های عمرانی منوجان در هفته دولت افتتاح می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری بعد از ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه و همچنین امام جمعه بسیار رفیع و والا است، زیرا حکم امام جمعه از سوی ولی امر مسلمین جهان صادر می‌شود.

وی افزود: تمام تذکراتی که از سوی امام جمعه داده می‌شود، مورد پذیرش همه مسئولان است و آنها آماده پذیرش و اجرای تذکرات ایشان هستند.تلاش وزارت اطلاعات در دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای قابل تقدیر است و این مهم را می‌توان از الطاف خداوند برشمرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح‌‏های عمرانی منوجان در هفته دولت افتتاح می‏‌شود، ابراز داشت:‌ مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های قابل افتتاح خود را برای هفته دولت پیگیری کرده و به اتمام برسانند.

تشکری با اشاره به اخلاق و بایدها و نبایدهای اداری در شرع و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد: مهم‌ترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری تصحیح بینش کارکنان نسبت به خود، مردم و مسئولان است.

فرماندار منوجان گفت: زمانی که دید انسان نسبت به وظیفه خود، مردم و مسئولان اصلاح شود، کارکردن مانند عبادت کردن شده و موجب رشد و توسعه اخلاق اداری می‌شود.

تشکری خاطرنشان کرد: ارتباط با ارباب رجوع و همکاران، رفتار مدیر با کارمندان و کارمندان با مدیر و همچنین رفتار آنان با سازمان و شغل خود از جمله بایدها و نبایدهای اداری است.

امام جمعه منوجان نیز در این جلسه اظهار داشت: پذیرش حکومت پس از تشکیل منوط به مشروعیت آن از طرف خداوند و مقبول بودن توسط مردم است.

حجت‌الاسلام امین رضوانی بیان داشت: تمام مسئولان باید با پیروی از ولایت فقیه و حکومت علوی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش فارس، در این مراسم مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان نظرها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول