اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه خبر داد:

نظارت همه‌جانبه بر کار کاریابی‌های غیردولتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: در قالب نظارت‌های زمان‌بندی شده و نامحسوس از کار کاریابی‌ها بازدید می‌کنیم.

نظارت همه‌جانبه بر کار کاریابی‌های غیردولتی

 سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: کاریابی‌های غیردولتی دارای مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

براندیشه افزود: مشاوره شغلی، صدور کارت کاریابی و معرفی به‌کار جویندگان کار از جمله وظایف این کاریابی‌ها است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون هفت کاریابی غیردولتی در سطح شهر کرمانشاه و پنج کاریابی غیردولتی در شهرستان‌های اسلام‌آباد‌غرب،‌ صحنه، سنقر و هرسین آماده ارائه خدمات هستند.

براندیشه گفت: اسامی، آدرس و شماره تماس کاریابی‌های غیر‌دولتی دارای مجوز استان کرمانشاه در سایت اینترنتی این اداره‌کل به نشانی www.kar-kermanshah.ir درج شده است و مردم باید خدمات مورد نیاز خود را تنها از طریق این کاریابی‌ها دریافت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از نظارت مستمر و همه‌جانبه بر کار کاریابی‌ها نیز خبر داد و گفت: ما در قالب نظارت‌های زمان‌بندی شده و نامحسوس از کار کاریابی‌ها بازدید می‌کنیم.

وی با اشاره به اشتغال اتباع خارجی افزود: براساس قانون کار اتباع بیگانه بدون داشتن روادید و پروانه کار حق کار کردن در ایران را ندارند.

براندیشه خاطرنشان کرد: درخواست‌های کارفرمایان برای به‌کارگیری نیروهای خارجی در جلسات هیئت فنی اشتغال اتباع خارجی بررسی و اقدامات لازم در خصوص صدور پروانه کار انجام می‌پذیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان گفت: یکی از اساسی‌ترین شروط برای صدور مجوز کار اتباع خارجی آموزش مهارت و تخصص این اتباع به نیروی کار ایرانی است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول