اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد:

218 میلیون ریال به تعاونی‌های جدید خلیل‌آباد اختصاص می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد از اختصاص مبلغ 218 میلیون ریال از محل منابع قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: این مبلغ به تعاونی‌های تولیدی تشکیل شده در سال 91 اعطا می‌شود.

218 میلیون ریال به تعاونی‌های جدید خلیل‌آباد اختصاص می‌یابد

به گزارش فارس از خلیل‌آباد، حسین نوری صبح امروز به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران شهرستان خلیل‌آباد، ضمن تجلیل از سربازان حوزه قلم و اطلاع‌رسانی اظهار کرد: احساس مسئولیت، صداقت، اطلاع‌رسانی و خبر برای همه 4 اصل ویژگی یک خبرنگار است.

نوری گفت: یک خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخدادها بی‌طرفانه عمل می‌کند و ذات خبرنگاری مبتنی بر بی‌طرفی است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد ادامه داد: خبرنگاران باید در انعکاس اخبار خود واقع‌گرا باشند و نباید اطلاعات مفید مورد نیاز مردم را از آنان پنهان کنند و بکوشند آن طور که خبر را دیده‌اند، منعکس کنند.

نوری ضمن تشکر از خبرنگاران شهرستان خلیل‌آباد که با بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری داشته‌اند، افزود: خبرنگار، اخباری را باید انعکاس دهد که برای مردم سودمند باشد.

وی در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره گفت: در سال 90 از 3 میلیارد و 466 میلیون و یک هزار ریال اعتبار مشاغل خانگی در شهرستان، بیش از 90 درصد این اعتبار در شهرستان جذب و به متقاضیان برای اجرای امور مربوط به شغل‌های خانگی در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال هم مبلغ 43 میلیارد و 767 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی و خرد به این شهرستان اختصاص یافته است، افزود: از این مبلغ 8 میلیارد و 816 میلیون ریال سهم صندوق مهر امام رضا (ع) است که در بخش مشاغل خانگی به متقاضیان پس از تصویب در کارگروه تخصصی توسط بانک‌ها به آنان اعطا می‌شود.

وی نیز از اختصاص مبلغ 218 میلیون ریال از محل منابع  قرض‌الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: این مبلغ به تعاونی‌های تولیدی تشکیل شده در سال 91 اعطا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول