اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

وجود 480 تعاونی مسکن در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: در این استان 480 تعاونی مسکن وجود دارند که تنها 120 تعاونی مازندران با دارا بودن پروژه در دست ساخت فعال هستند.

وجود 480 تعاونی مسکن در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی بابایی‌کارنامی ظهر امروز در جلسه کمیته ستاد مسکن مهر این شهرستان و بررسی وضعیت پیشرفت و چگونگی فعالیت مسکن مهر اظهار داشت: وضعیت مسکن مهر در آمل نسبت به دیگر شهرستان‌ها روند خوبی را به خود گرفته و در ادامه نیز باید شاهد پیشرفت زیادی باشیم.

این مسئول افزود: دلیلی برای کم‌کاری و تعلل در کار پیمانکاران مشاهده نمی‌شود و هیچ بهانه‌ای را در امر خانه‌دار شدن مردم پذیرا نیستیم.

بابایی‌کارنامی با اعلام اینکه در استان مازندران تعداد 480 تعاونی مسکن وجود دارند که تنها 120 تعاونی مازندران با دارا بودن پروژه در دست ساخت فعال هستند، یادآور شد: 360 تعاونی دیگر به دلیل نبود زمین غیرفعال هستند.

وی با اشاره به اینکه باید کارشناسانی روند فعالیت و پیشرفت مسکن مهر را در اختیار گیرند، ابراز داشت: با اجرایی شدن کار کارشناسانه دیگر توجیه و بهانه‌ای برای کم‌کاری پیمانکاران و تعاونی‌ها وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در این نشست تصریح کرد: اهداف زیادی برای پیگیری کار پیمانکاران در نظر داریم، زیرا مردم می‌خواهند از این خانه به دوشی در بیایند و حق‌شان است تا جای ثابتی را برای زندگی انتخاب کنند.

سید علی اسد با اعلام اینکه تعاونی‌ها و پیمانکاران نباید قضاوت همراه با احساسات داشته باشند، گفت: تمدید قرارداد حق پیمانکاران است البته در پروژه‌ها تاخیرهای زیادی مشاهده می‌شود که باید با تعامل حل شود.

وی با اعلام اینکه تمام تلاش ما بر آن است تا در خانه‌دار شدن مردم سرعت داشته باشیم، یادآور شد: در حال حاضر افت و خیز، رضایت و عدم رضایت در همه جا وجود دارد که باید با راهکارهای اساسی این مشکلات حل شود.

اسد با تاکید اینکه وضعیت کار پروژه 541 واحدی آمل نسبت به دیگر پروژه‌های استان خیلی بهتر است، عنوان کرد: باید در این پروژه‌ها شرایط روز جامعه نظیر تورم و گرانی نیز در نظر بگیریم و تصمیمات اساسی اتخاذ کنیم.

این مسئول در پیشنهادی اعلام کرد: باید گروه کارشناسی متشکل از نماینده اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران به همراه کارشناس فرمانداری پروژه‌های مسکن مهر را نظارت کنند تا بیان موارد، مسایل، بررسی و تصمیمات این گروه قابل اجرا باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول