اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته تعاون

30 شرکت تعاونی در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: همزمان با برگزاری ایام هفته تعاون 30 شرکت تعاونی در سطح شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسند.

30 شرکت تعاونی در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی، علی حسین‌پور، اظهار کرد: این تعاونی‌ها در زمینه‌های صنعت، فرش دستباف، خدمات، عمران، تأمین نیاز تولیدکنندگان و حمل و نقل فعالیت می‌کنند.

وی تعداد اعضای این تعاونی‌ها را بیش از 380 نفر اعلام کرد و افزود: با آغاز به کار این تعاونی‌ها برای 300 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

حسین‌پور، کل سرمایه‌گذاری انجام شده در این تعاونی‌ها را بیش از 45 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای راه‌اندازی این طرح‌ها بالغ بر 10 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار این تعاونی‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی اظهار کرد: بیشترین تعداد تعاونی‌ها در شهرستان‌های اسفراین و بجنورد به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه پیام‌گیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه مردم استان می‌توانند از این طریق نظرات و پیشنهادات خود را جهت ارائه خدمات هرچه بهتر توسط این اداره کل به این سامانه ارسال کنند.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: این سامانه با شماره 3000482525 آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات ارزنده هم استانی‌ها است.

به گزارش فارس، از 13 لغایت 19 شهریورماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول