اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون:

کارنامه دولت در توسعه خانه‌های عالم درخشان است

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی بردخون گفت: دولت‌های نهم و دهم با عملکردی موفق در عرصه ساخت و توسعه خانه‌های عالم کارنامه درخشانی از خود ارائه کرده‌اند.

کارنامه دولت در توسعه خانه‌های عالم درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث خانه‌های عالم در بردخون اظهار داشت: خانه‌های عالم در دولت‌های نهم و دهم رونق چشمگیری یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش و تاثیرگذاری فعالیت خانه‌های عالم و حضور روحانی در این خانه‌ها در روستاها مسئولان عزمی جدی برای ایجاد خانه‌های عالم در دورافتاده‌ترین روستاها در استان دارند و در این زمینه حمایت‌های خوبی نیز شده است.

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون خاطر نشان کرد: مردم روستاهایی که خانه‌های عالم در آنها ساخته شده و روحانی نیز مستقر شده است استقبال خوبی از خانه‌های عالم داشته‌اند و خانه‌های عالم در روستاها فعال است.

سعیدی اضافه کرد: به منظور گسترش مبانی دینی و حضور روحانیون و مبلغان دینی در مناطق محروم بویژه روستاها سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به ساخت خانه‌های عالم و قرآنی کرده است و در این زمینه دولت حمایت‌های بسیار خوبی داشته است.

سعیدی افزود: هدف از ساخت خانه‌های عالم ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در روستاها به ویژه روستاهای دور افتاده و در بین جوانان و نوجوانان است که دسترسی کمتری به شهر و استفاده از فضاها و امکانات موجود در این زمینه دارند.

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون یادآور شد: خانه عالم روستای آبکش در زمینی به مساحت 240 مترمربع و زیربنای 101 مترمربع و اعتبار اولیه 400 میلیون ریال ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین خانه عالم روستای بردخون کهنه در زمینی به مساحت 225 مترمربع و زیربنای 101 مترمربع و اعتبار اولیه 400 میلیون ریال احداث خواهد شد.

سعیدی گفت: پیش از این ساخت خانه‌های عالم در روستاهای مغدان و شهنیاء آغاز شده بود و کل اعتبار آن به حساب دهیاری‌های روستاها واریز شده است که امیدواریم به زودی آماده و در اختیار مبلغان و روحانیون قرار گیرد.

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون خاطر نشان کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت خانه‌های عالم به صورت اهدایی و وقف تأمین شده است.

سعیدی ادامه داد: همچنین با تداوم حمایت‌های مسئولان در آینده نزدیک خانه عالم در روستاهای وحدت‌آباد و کناری و سجادیه نیز احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول