اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی استان‌ها:

شوراها بهترین حلقه اتصال مردم و مجلس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر سوادکوه و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی استان‌های کشور با بیان اینکه شوراها بهترین حلقه اتصال بین مردم و نمایندگان مجلس هستند، خطاب به نمایندگان مجلس، یادآور شد:‌ تلفن‌هایتان را پاسخ دهید.

شوراها بهترین حلقه اتصال مردم و مجلس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نرگس کمالی پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی توسعه شهری مازندران با جمعی از خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان باید به سوادکوه نگاه ویژه داشته باشند، متذکر شد:‌ این نگاه باید به گونه‌ای باشد تا سوادکوهی‌ها به چشم محرومیت نگذارند اما باید بگویم این نگاه از جانب مسئولان، آنگونه که باید باشد، نیست.

وی اظهار داشت: بیش از 110 هزار نفر شورایی در سطح کشور به عنوان نهاد عمومی غیردولتی مشغول به کار هستند.

عضو خانه شوراهای کشور با اشاره به سطح فعالیت و گستردگی شوراها در سراسر کشور، ادامه داد:‌ شورا از جایگاه رفیع و شناخته شده در قانون اساسی برخوردار است.

این مسئول با بیان اینکه شوراها به عنوان حلقه اتصال مردم، دستگاه‌های اجرایی و دولت شکل گرفتند، تصریح کرد:‌ من هم مانند خبرنگاران در تلاش هستم تا پیام مردم حوزه انتخابیه‌ام را به گوش دستگاه‌ها برسانم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به سوادکوه نگاه ویژه داشته باشند، متذکر شد:‌ این نگاه باید به گونه‌ای باشد تا سوادکوهی‌ها به چشم محرومیت نگذارند اما باید بگویم این نگاه از جانب مسئولان، آنگونه که باید باشد، نیست.

وی تصریح کرد:‌ شهری که روزی از سوادکوه شروع می‌شد و تا آمل ادامه داشت، آنقدر کوچکش کردند که تبدیل به چیزی شده که امروز می‌بینید.

عضو شورای استان مازندران افزود: شوراها با دو مشکل نبود مدیریت واحد شهری و خلاء‌های قانونی در خود شوراها مواجه هستند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای عالی استان‌های کشور خاطرنشان کرد:‌ شوراها چیزی کمتر از نماینده مجلس ندارند و ما بیشتر از نمایندگان مجلس، درگیر مشکلات مردم و سپر بلای نمایندگان هستیم.

وی با بیان اینکه شوراها بهترین حلقه اتصال بین مردم و نمایندگان مجلس هستند، خطاب به نمایندگان مجلس، یادآور شد:‌ تلفن‌هایتان را پاسخ دهید.

کمالی در همین راستا، ادامه داد: من کار شخصی با نماینده ندارم و می‌خواهم از مشکلات شهرم بگویم.

وی خاطرنشان کرد: ‌شهرداری‌ها کمتر به کارهای فرهنگی نگاه می‌کنند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول