اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب:

مجلس کوتاهی در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی عملکرد دستگاه‌هایی را که در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان قصور کرده‌اند، پیگیری می‌کند.

مجلس کوتاهی در خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان را بررسی می‌کند

حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی امروز در پایان نشست تیم ویژه اعزامی مجلس شورای اسلامی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: کمیسیون عمران مجلس برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده وارد عمل شده و در این زمینه با کار کارشناسی دقیق نظرات خود را اعلام خواهد کرد.

وی یکی از اهداف تیم ویژه مجلس که به دستور هیئت رئیسه به مناطق زلزله‌زده اعزام شده، بررسی موضوع‌هایی اعلام کرد که در خصوص تلفات زلزله و نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به حادثه‌دیدگان مطرح شده است.

باقری‌بنابی گفت: مجلس شورای اسلامی عملکرد دستگاه‌هایی را که در امر خدمات‌رسانی به مناطق زلزله‌زده قصور کرده‌اند، پیگیری خواهد کرد و نتایج حاصله جمع‌بندی و در مجلس مطرح خواهد شد.

این عضو هیئت ویژه مجلس شورای اسلامی در زلزله آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات زلزله‌زدگان اظهار امیدواری کرد که با اقدامات اساسی دولت و مجلس، مسائل و مشکلات زلزله‌زدگان هرچه سریع‌تر حل شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول