اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

خدمت‌رسانی به مردم باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت‌رسانی به مردم باید گسترده باشد و در نظام جمهوری اسلامی همه برای رسیدن به این اهداف والا تلاش می‌کنند.

خدمت‌رسانی به مردم باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان دزفول اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هوشیاری و مدیریت خود به خوبی توانسته و می‌توانند از سد این تحریم‌ها عبور کنند و این مهم شگفتی کشورهای جهان از ایستادگی و توان بالای ایران در مقابله با تحریم‌ها را در پی داشته است.

وی گفت: تحریم‌ها، تداوم جنگ اقتصادی و سیاسی، استکبار علیه ایران است و امروز اگر تحریم و تهدیدی از سوی استکبار جهانی بر کشور ما وارد می‌شود، همچون گذشته محکوم به شکست است.

نماینده دزفول به آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: این هفته یادآور یکی از مقاطع برجسته تاریخ انقلاب و فرصتی برای بیان خدمات دولت است لذا وظیفه ماست که این روزها را گرامی داشته و یاد و خاطره شهیدانی چون باهنر و رجایی را در دل‌ها زنده کنیم.

وی خاطرنشان کرد که شهادت رجایی و با هنر برای ما و در تاریخ ایران نقطه عطفی است تا دولتمردان این شهدا را سرمشق قرار داده و بتوانند در حرکت‌های خود از آنان الگو بگیرند.

پاپی‌زاده گفت: اقدامات رفاهی برای آسایش هموطنان خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است که تحمل پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند.

وی افزود: مسئولان باید همدلی و وحدت را یک ضرورت بدانند و دولت در اجرای برنامه‌‌ها و خدمات گسترده در تمام مقاطع زمانی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و بر همین اساس ما تأکید داریم تا اطلاع‌‌ رسانی این خدمات در هفته دولت عملیاتی شود.

نماینده دزفول افزود: مردم بزرگوار ایران همواره پشتیبان و حافظ ولایت بوده و خدمات‌‌رسانی به آنان عبادت است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان دزفول برنامه‌ های متعددی چون راه ‌اندازی نمایشگاه دستاوردهای دولت و تقدیر از کارمندان نمونه تدارک یافته است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول