اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

دولت به دور از حواشی کماکان خدمت‌رسانی کند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مثبت از خدمات‌رسانی دولت گفت: از دولت می‌خواهم به دور از حواشی سیاسی که بعضاً بر عملکردهای مثبت آن سایه انداخته، کماکان به مأموریت خود در محرومیت‌زدایی همت گمارد.

دولت به دور از حواشی کماکان خدمت‌رسانی کند

محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر با ارائه خدمات ماندگار، خود را وقف اسلام و نظام کردند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با تأکید بر لزوم تبیین شخصیت و خدمات شهیدان رجایی و باهنر افزود: مسئولان باید سیره و روش شهیدان باهنر و رجایی را مد نظر خود داشته و در عملکرد خود آن را به منصه ظهور بگذارند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم دانست و ادامه داد: تشریح برنامه‌های پیش روی دولت برای سال آتی نیز از دیگر مواردی است که در این هفته می‌تواند مورد توجه دولتمردان و مسئولان قرار گیرد.

وی در ادامه سخنانش به خدمات‌رسانی دولت در ابعاد مختلف پرداخت و اظهار داشت: دولت نهم و دهم در دوره عملکرد خود پرتلاش ظاهر شده و فارغ از وجود برخی مسائل سیاسی که معدود افرادی از دولت را شامل می‌شود از لحاظ سازندگی و حرکت به سمت عدالت برنامه‌های خوبی را اجرا کرده است.

پورمختار افزود: تلاش برای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم از سوی دولت را مثبت ارزیابی می‌کنم و باز هم از دولت می‌خواهم به دور از حواشی سیاسی که بعضاً بر عملکردهای مثبت آن سایه انداخته، کماکان به مأموریت خود در رفع محرومیت از چهره کشور همت گمارد.

وی در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، برنامه‌ریزی در راستای تحقق خواسته‌های ایشان به خصوص در بحث اقتصاد مقاومتی و ارکان آن را عامل تسریع‌بخش روند رو به رشد کشور در زمینه‌های گوناگون دانست و دولتمردان و تمام مسئولان کشور را به سوی این مهم فراخواند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول