اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه بهبهان:

اصلی‌ترین وظیفه مسئولان خدمت بی‌منت به مردم است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان خدمت بی‌منت به مردم را اصلی‌ترین وظیفه مسئولان دستگاه‌ها و دولت دانست.

اصلی‌ترین وظیفه مسئولان خدمت بی‌منت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران با تبریک فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: خدمت به مردم یک فرصت و اصلی‌ترین وظیفه مسئولان بوده که باید از آن نهایت بهره برده شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت افزود: خدمت کردن به مردم در دولت‌های گذشته نیز وجود داشته، اما دولت‌های نهم و دهم خدمات ویژه و ارزنده‌ای را به کشور عرضه کرده که کم‌نظیر است.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب، دولت، دولتی پرکار و پایبند به ارزش‌ها و اصول بوده که ساده‌زیستی و نترسیدن از دشمنان یکی از مشخصه‌های خوب آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با همه این توصیف، دولت و مسئولان آن باید مانند روزهای نخست، در این ایام پایانی کار خود نیز تلاش کرده و بیش از گذشته به مردم و کشور خدمت کنند.

ابوعلی با تاکید بر بیان عملکردهای دولت در این هفته، عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها این هفته را غنیمت شمرده و با اطلاع‌رسانی خدمات و تلاش‌های دولت به مردم، باعث رضایت آنها و تقویت دولت و نظام شوند.

وی در ادامه خطبه‌های خود به روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: همان گونه که امام خمینی(ره) گفته است سرچشمه تروریست کاخ سیاه آمریکا است و حال این سرمنشا ترور در جهان، خود دم از محکوم کردن این اقدام می‌زند.

خطیب جمعه بهبهان هم‌چنین به سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع اشاره کرد و ابراز داشت: گروه فتنه وهابیت در طول حیات خود به دنبال انحراف از دین و مبارزه با فرهنگ و معارف اهل عصمت و طهارت بوده که مسلمانان واقعی نیز با هوشیاری و تلاش مضاعف در برابر آنان ایستاده و اجازه نداده‌اند این فتنه‌گران به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول