اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌رضوی:

تغییر فرمانداران برای ارائه خدمت بهتر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌رضوی گفت: تغییرات در سطح بخشداران و فرمانداران به دلیل ارائه خدمت بهتر امری عادی در وزارت کشور است.

تغییر فرمانداران برای ارائه خدمت بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی‌اصغر رشید در مراسم معرفی بخشدار بخش مرکزی بردسکن ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: خدمات دولت نهم و دهم در مقایسه با دولت‌های قبلی غیر قابل مقایسه است.

وی افزود: خدمات ارائه شده توسط مجموعه اعضای دولت که سر از پا نشناخته به طور شبانه‌روزی خدمت را سرلوحه کار قرار داده‌اند، در تاریخ ماندگار می‌ماند.

رشید که به منظور معرفی بخشدار بخش مرکزی بردسکن که حدود شش ماه این جایگاه سیاسی در این بخش خالی بود، ضمن معرفی مهدی عاشوری‌فر به عنوان بخشدار بخش مرکزی، اظهار داشت: تغییرات و انتصاب در سطح فرمانداران شهرستان‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود، در استان به زودی انجام می‌شود.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌رضوی تغییرات را سبب پویایی دانست و افزود: تغییرات در سطح بخشداران و فرمانداران به دلیل ارائه خدمت بهتر امری عادی در وزارت کشور است.

در این جلسه پس از گزارش فرماندار بردسکن، توسط رشید مدیرکل سیاسی استانداری خراسان‌رضوی ابراهیم قاسم‌پور هم به عنوان بخشدار جدید بخش انابد بردسکن به حاضران معرفی شد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول