اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

واگذاری 630 خدمت از سوی دولت به بخش خصوصی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی گفت: در استان خراسان‌رضوی 630 خدمت در دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری تصدی به بخش خصوصی فراهم شده است.

واگذاری 630 خدمت از سوی دولت به بخش خصوصی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی السیت 91، رضا عبدالملکی در جلسه مشترک کارگروه دولت الکترونیک و پنجاهمین نشست شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، اظهار داشت: حضور سالانه بیش از 30 میلیون زائر و بیش از 6 میلیون مجاور در شهر مشهد سبب می‌شود که این شهر در زمینه الکترونیک زیرساخت‌های مناسب را داشته باشد.

وی ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه فضای بسیار مناسبی برای رشد و توسعه فناوری و دانش‌محوری دیده شده است و تلاش می‌شود 20 درصد خدمات تصدی‌گری به بخش خصوصی واگذار شود.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: در استان خراسان‌رضوی 630 خدمت در دستگاه‌های اجرایی برای واگذاری تصدی به بخش خصوصی فراهم شده است.

وی گفت: در حال حاضر سیستم مجوز صادره صنعتی و معدنی و سیستم ثبت ‌احوال در کشور به صورت مطلوب پایه‌گذاری و راه‌اندازی شده است و امیدواریم با تعامل بخش خصوصی و دولتی بتوانیم اقدامات لازم را در قالب تفاهم‌نامه‌ای پی‌گیری کنیم.

عبدالملکی اظهار داشت: در حوزه پورتال و سایر فرایندهای مربوطه با سهم 56 درصدی رو به‌ رو هستیم که 36 درصد فعالیت استان در راستای خارج کردن تصدی از دولت و واگذاری آن به بخش خصوصی است که باید در سال‌های آینده 56 درصد توان دستگاه‌ها برای خروج تصدی‌گری از دستگاه‌ها اجرایی شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول