اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

تلاش برای خدمت به بازنشستگان تلاشی مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تلاش برای خدمت به بازنشستگان و کمک در رفع مشکلات آنها تلاشی مقدس و دارای ثواب است.

تلاش برای خدمت به بازنشستگان تلاشی مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سپاه این شهرستان، سردار علی استادحسینی امروز در همایش انس و مودت بازنشستگان سپاه استان سمنان که با حضور بیش از 500 نفر از بازنشستگان سپاه استان در تالار شرکت ذغال‌سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم عیدی ما در روز عید فطر بخشش گناهان و آمرزش آنها از سوی خداوند متعال باشد چراکه هدف از روزه گرفتن نیز همین است که خداوند در قرآن می‏‌فرماید: ای کسانی که ایمان آورید روزه بر شما واجب شد مانند تمام ملت‌های پیش از شما تا تقوی پیشه کنید.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان در ادامه با بیان اینکه تقوی راه جلوگیری از گناهان است افزود: تقوی ما را از گناه نگه می‏‌دارد و شیطان در ماه رمضان در غل و زنجیر بود تا ما توفیق کسب فیض در محضر قرآن و اهل بیت(ع) را درک کنیم و راه و منش ائمه را پیش بگیریم.

وی با اشاره به برگزاری همایش انس مودت بازنشستگان گفت: همانطور که از عنوان این همایش پیداست این همایش برای انس و مودت برگزار شده تا همدیگر را ببینیم و زیارت کنیم و دیدارها تازه شده و دور هم در یک فضای با نشاط و خودمانی یاد خاطرات گذشته کرده و آنها را زنده نماییم و انس و مودت بیش از پیش در بین ما جریان پیدا کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان با اشاره به فعالیت‏‌های کانون بازنشستگان استان در دو سال اخیر بیان داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع بازنشستگان سپاه، معاونت بازنشستگان سپاه ظرف 2 سال گذشته تشکیل شد و امسال با توجه به برنامه‏‌ریزی و همت مسئولین کانون بازنشستگان استان، فعالیت هماهنگ‏‌تر و بهتر و منظم‏‌تری را برای رسیدگی به امور بازنشستگان عزیز سپاه انجام داده است.

وی با اشاره به تلاش مجموعه سپاه و دست‌اندرکاران در جهت رفع مشکلات بازنشستگان افزود: ما همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات و رسیدگی به امورات بازنشستگان عزیز به کار گرفته‏‌ایم و تا جایی که امکانات، بودجه و قوانین اجازه می‏‌دهند در خدمت‏‌رسانی به بازنشستگان عزیز تلاش می‏‌کنیم و این تلاش را مقدس و دارای اجر معنوی می‏‌دانیم.

استادحسینی خاطرنشان کرد: ما دست همه دوستان را برای کمک و مشاوره و همراهی در امور سپاه و بسیج می‏‌فشاریم و معتقدیم بدون این پشتوانه عظیم و با تجربه نمی‏‌توان راه‏‌های پیش رو را طی کرد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول