اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

گسترده شدن روند خدمت به مردم در فضایی صادقانه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روند خدمت به مردم باید در فضایی صادقانه و اخلاقی گسترده یابد.

گسترده شدن روند خدمت به مردم در فضایی صادقانه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‎های نماز جمعه این هفته بوشهر اظهار داشت: مدیران و مسئولان باید خدمت به مردم را یک عبادت بدانند و تمام تلاش خود را برای خدمت هر چه بیشتر و بهتر به این مردم که بی‎نظیرترین مردم در تاریخ اسلام هستند، بکار گیرند.

وی با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری افزود: امام خامنه‎ای در این دیدار نکاتی راهبردی را بیان فرمودند که بسیار قابل توجه است و دولتمردان و همه مسئولان باید سرلوحه امور، برنامه‎ها و فعالیت‎های خود قرار دهند.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: مردم باید با اقدامات، برنامه‎ها، زحمات و تلاش‎های شبانه‌روزی و همچنین تهدیدات، بن‌بست‎ها، فشارها و تهدیداتی که دولت با آن مواجه است آشنا شوند.

وی بیان کرد: این امر موجب می‎شود با آگاه‎سازی گسترده مردم خود آنان به یاری و همکاری با دولت بشتابند و نگذارند مشکلات دولت را دچار ایستایی کند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: هفته دولت فرصتی است که دولت با ایجاد اتاق فکر ضعف‎های خود را در سال خدمتی بررسی کند و با دیدن آسیب‎ها و ضعف‎ها در صدد رفع آنها برآید و نقاط قوت را تقویت کند.

صفایی‌بوشهری با اشاره به پدیده شوم تروریسم گفت: تروریسم یک پدیده شوم و غیربشری است که با جنایت می‎خواهد انسان‎ها را حذف کند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین مشکل جامعه جهانی، جهان سلطه است که یکی از ابزار آن تروریسم بین‎المللی به سردمداری آمریکا و اسرائیل است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: ایران بیشترین آسیب را از این پدیده شوم دیده است و مجامع بشری هیچ کاری برای محکومیت این پدیده نکرده‎اند و این یکی از عجیب‌ترین مسائلی است که در تاریخ حقوق بشر وجود داشته است.

صفایی‌بوشهری افزود: بزودی نشست جنبش غیرمتعهدها در ایران برگزار می‎شود و این جنبش مجمعی برای مبارزه با جهان سلطه و ظلم و ستم بین‎المللی تاسیس شده است.

وی اضافه کرد: جنبش غیرمتعهدها با این نگاه آمده است که سازمان مللی متحدی که تحت سلطه استکبار جهانی است را تحت فضایی قرار دهد که به سمت حفظ حقوق انسان‎ها برود و حضوری جدی در این عرصه داشته باشد.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: این در حالی است که این جنبش با حضور سرسپردگان جهان سلطه آرام آرام از اهداف خود فاصله گرفت اما بعد از انقلاب حرکت نوینی را آغاز کرده است که امیدواریم با برگزاری این نشست به میزبانی ایران به جایگاه اصلی خود برگردد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول