اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

دولت خدمت به محرومان را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌داند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را گرامی داشت و عنوان کرد: دولت ارائه خدمت بی‌منت به محرومان را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌داند.

دولت خدمت به محرومان را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام تبریک کرم‌رضا پیریایی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت آمده است: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است. دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا که با سرلوحه قرار دادن اخلاص توأم با کار و تلاش صادقانه، روایت‌گر روزهای پرشور خدمتگزاری شده و یاد و خاطره خویش را در زمره خادمان بی‌ادعای این سرزمین مقدس، ثبت و جاودانه ساختند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها و خدمات گران‌سنگ مجموعه دولت و نظام و یادآور مجاهدت‌های بی‌وقفه مجاهدانی است که با تأسی از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و با عشق و علاقه و متعهدانه و متواضعانه، در ردای مقدس خادمی نظام و ملت انجام وظیفه می‌کنند. هفته پاسداشت فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گران‌قدر انقلاب و دولت مردانى است که همه وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده‌اند و با تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی، زمینه اعتلا و پیشرفت روزافزون کشور و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: در آخرین سال دولت کاری و ارزشی دهم، تلاش‌های مسئولانه تیم اجرایی پرکار کشور در دولت‌های نهم و دهم و در رأس آن شخص دکتر احمدی‌نژاد، رئیس جمهور متعهد و مکتبی، برای عمران و آبادانی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی را ارج می‌نهیم. دولتى که با پشتوانه میلیونی و با هدف اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه‌اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت شکل گرفت و ارائه خدمت بی‌منت به محرومان را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار و سربلندی در کارنامه خویش دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو معلم بزرگ ایثار و شهادت، شهیدان رجایی و باهنر و تمامی شهدای وارسته عرصه خدمت، فرا رسیدن هفته دولت را به تمام مسئولان متعهد و پر تلاش کشور و مجموعه مدیران و کارکنان تلاشگر و مخلص دستگاه‌های اجرایی استان قم، تبریک عرض کرده، توفیق همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دولت خدمتگزار، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول