اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر‌:

شاهد توسعه روزافزون نرماشیر هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت‌ توسعه روزافزون شهرستان نرماشیر را شاهد هستیم.

شاهد توسعه روزافزون نرماشیر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: قطار توسعه نرماشیر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دولت‌ به حرکت افتاده ‌و روز به روز سرعت آن بیشتر می‌شود.

وی با تبریک هفته دولت بیان داشت: ‌آما‌ر و ارقام و فعالیت‌های انجام شده گواه بر خدمات ارائه شده از سوی دولت است.

سام‌نژاد تصریح کرد: توسعه نرماشیر از بخش به شهرستان از جمله خدمات دولت است که روز به روز ادارات دیگر نیز در این شهرستان راه‌انداز‌ی می‌شود.

‌وی با تقدیر از عملکرد دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ‌شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی‌ است تا خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کنیم تا مردم نیز از خدمات دولت آگاهی بیشتری کسب کنند.

سام‌نژاد ابراز داشت: ‌هدفمندی یارانه‌ها، تکنولوژی هسته‌ای، نانو تکنولوژی‌، پروژه‌های عمرانی و دفاعی بزرگ و ...‌ از این جمله‌اند.

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان نرماشیر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بر انگیزه مضاعف در کارها بیان کرد:‌ در سال پایانی دولت تلاش را باید بیشتر کرد و تکریم ارباب رجوع، رعایت ‌صرفه‌جویی و اولویت‌بندی اعتبارات در محل‌های مورد نیاز، سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی و برخورد مناسب با مردم و حل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی‌ به برنامه‌های هفته دولت در شهرستان اشاره کرد و گفت: غبار‌روبی گلزار شهدا‌ برپایی نمایشگاه دستاورد‌های دولت، بهره‌برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی، برگزاری‌ مسابقات ورزشی از عمده برنامه‌های این هفته است.

حجت‌الاسلام موسی غضنفر‌آبادی نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: بهترین مردم کسی است که بیشترین منفعت را برای مردم داشته باشد.

وی افزود: با مردم خوش رفتار باشید و سیره نبوی را در جامعه ترویج کنید و همواره دلسوز مردم محروم باشید،‌سعه صدر ‌از ابزارهای ریاست است.

غضنفرآبادی خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان گفت: اتحاد‌، انسجام و پشتکار از مواردی است که در این شهرستان بین مسئولان وجود دارد که موجب پیشرفت شهرستان می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول