اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور معاون وزیر ارتباطات:

استان کرمانشاه صاحب اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه افتتاح شد.

استان کرمانشاه صاحب اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سعید شریف‌زاده ظهر امروز در آئین مراسم افتتاح اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اجرای اصل 44 قانون اساسی، دولت موظف به کوچک کردن شد و چند وزارتخانه ادغام شدند.

شریف‌زاده افزود: شاید این موضوع سئوال‌برانگیز باشد که با این سیاست دولت، راه‌اندازی یک اداره‌کل جدید در استان چه موضوعیتی دارد.

وی ادامه داد: از دو سال پیش شرکت مخابرات ایران بزرگ‌ترین تجربه خصوصی‌سازی در کشور را دارد و طبق برنامه‌های مصوب، قرار است بخش‌های تصدی‌گری شرکت پست به مرور به بخش خصوصی واگذار ‌شود.

شریف‌زاده تصریح کرد: کار ما مرزبانی الکترونیک کشور است و این موضوع بسیار مهمی است، چراکه دشمن در صدد وارد کردن ضربه‌های هولناکی به ماست و مجهز شدن ایران اسلامی به مدرن‌ترین ابزارها و علوم جدید در این حوزه بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: پایین کشیدن هواپیمای جاسوسی آمریکا نشان از رشد و توسعه ما دارد و با این وصف دشمن به‌دنبال جاسوسی علنی است و در چند نقطه حساس مرز ایران و آذربایجان دستگاه شنود کار گذاشته‌اند و به‌دنبال فرصت برای ضربه زدن هستند.

شریف‌زاده با بیان اینکه مردم عملکرد ما را ارزیابی می‌کنند، اظهار کرد: ما باید بتوانیم به مردم کرمانشاه که امتحان خود را در دوران دفاع مقدس پس دادند، خدمت کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش به شهروندان در این حوزه، غفلت از این موضوع را یک تهدید دانست.

شریف‌زاده بیان داشت: امنیت شبکه باید خوب اجرا شود و امکانات و تاکتیک‌های دفاعی کشور آماده است و پیشرفت‌های ما، دنیا را متحیر کرده است.

وی در پایان با تاکید بر تجلیل از پست‌چی‌های دوران دفاع مقدس که نامه‌های صلواتی را در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رساندند، گفت: باید چنین اقداماتی صورت گیرد و تجلیل از کارکنان مخابرات که در سنگرها کنار رزمندگان بودند نیز باید انجام پذیرد.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز اظهار کرد: سامانه‌ای در مبحث دولت الکترونیک در استان کرمانشاه افتتاح خواهد شد و هماهنگی‌ها و نوآوری‌ها در بخش آی.سی.تی برای استان کرمانشاه منشا خیر خواهد بود.

جلال منکرسی خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در وقت و انرژی از مباحث مهم دولت الکترونیک است و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود بتوانیم در این موضوع به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول